Weet iemand of je de sticks voor de digitale test ook los kunt kopen? Het voelt zo raar om iedere ronde zo'n heel nieuw apparaat te moeten aanschaffen.
Helaas.. dat gaat niet. maar er zijn een hoop dames die nog sticks overhebben en ze niet meer gebruiken. post eens een berichtje en wie weet kun je met die dames overleggen om ze op jouw kosten te laten opsturen bv! succes iig
Dankjewel voor je antwoord en voor de tip Number2. Ik heb nu nog twee sticks over, dus ik denk dat ik die dan ga inzetten als ik denk dat het ei bijna gaat springen. Dan ga ik eerst aan de slag met een goedkopere test. Ik hoorde dat de dipsticks van Zwanger en Kids ook goed zijn?
ja volgens mij wel, lees dat ook vaak. ik heb even gekeken maar ik het geen strips meer over voor je. ik zou ook met goedkoop testen tot je denkt, nu is het positief en dan je cb erachteraan. zou je urine dan rond die tijd even opvangen dan test je met dezelfde urine en hoef je niet meer te wachten succes
Doe ik hier ook altijd. Ik gebruik de testen van 2besure (erg goedkoop!) Ik vang mn urine op in een wegwerk bekertje en doe dan eerst de test met de dipstick en als ik denk dat die positief is doe ik de cb. Vind die erg prettig als controle. Met dezelfde urine testen is wel het handigste. Succes!