niet kunnen inhouden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovelygirl25, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zaterdag pas ongesteld worden ( als ik een regelmatige cyclus heb) Ik heb zoveel klachten.
    Ik kon me vandaag niet meer inhouden en heb een test van de kruitvat gedaan niet met ochtendurine maar die was negatief:(
    Kan het als nog raak zijn of moet ik er nu maar vanuit gaan dat ik niet zwanger ben
    Ik had toch stiekim gehoopt dat die positief was:(

2. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ik zou zeggen dat het je een test gekost heeft, want ik denk niet dat je al positief had kunnen testen uberhaupt. die van de kruidvat zijn dan wel gevoelig maar ik zou dan morgen eventueel of overmorgen testen met zo'n vroege test. die nog gevoeliger zijn, als je dan echt niet kunt wachten tot zaterdag.
    wat zijn je symptomen?

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Het is nog erg vroeg, als je zaterdag pas ongesteld moet worden. Ik zou als ik jou was proberen even nergens vanuit te gaan en op zijn vroegst vrijdag en testje te proberen, beter is natuurlijk zaterdag of zondag (het is moeilijk, weet ik).
    Ik hoop voor je dat het raak is en dat het een plakkerd is:D...

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Vandaag is dan wel erg vroeg om al positief te testen.....
    Hoe lang ben je zl bezig / van de anticonceptie?
    Wat zijn je symptomen dan?

5. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja weet het is heel vroeg. Ga nu ook nog een week wachten voordat ik er nog een doe.
    ik heb last van
    - veel buikpijn ( heb ik al een week last van)
    - veel moet plassen heb al urine naar de dokter gebracht omdat ik al vaak een blaasontsteking heb gehad en nu dacht weer te hebben maar me urine was goed
    - heel erg last van me borsten
    - met vlagen misselijk
    als ik volgende week nog niet ongesteld ben doe ik pas weer een test

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.000
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe lang ben je van de pil af ??

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    spannend meid!

4 dagen voor NOD had ik altijd spierwitte testen.
    pas vanaf 3dagen voor NOD kwam er wat te staan dat zelfs nog niet te fotograferen was om hier te plaatsen.
    dat je nu negatief test is heel normaal en wil nog niets zeggen.

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    3 dagen voor nod licht posi test hier......daarna werden ze duidelijker, dus ik zou even wachten als ik jou was ;)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd even wachten. Dit was wel erg vroeg.
    Hou je ons op de hoogte?

10. roxena

roxena Lid

16 sep 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    meestal zit ik op dag 30,31 dus dat is morgen/overmorgen maar ik kan me ook niet inhouden!!! ik heb zaterdag getest en die was neg:(. ik hoop ook zooo erg dat ik zwanger ben, dat ik wel iedere dag een test wil doen, ik zit nu ook te twijfelen of ik het nu nog een test doe of morgen of tot het weekend wachten!!

11. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hou jullie zeker op de hoogte. Maar ga nu gewoon een week wachten of als ik het vol hou nog wat langer.
    Dit is pas de eerste maand voor mij maar ben vorig jaar ook even gestopt met de pil maar door persoonlijke redenen weer begonnen. Toen had ik niet wat ik dit keer allemaal voel. Maar we wachten gewoon rustig af.

Deel Deze Pagina