Inmiddels is het 2 dagen voor de testdag. Test loopt naar mijn idee mooi op. Maar.. Wel regelmatig een rode veeg aan het wc papier. Ik had bij mijn zoon ook heel vaak veegjes rond de testdatum (en later in de zwangerschap nog twee keer een flinke bloeding), dus ik weet dat het niet altijd slecht hoeft af te lopen, maar toch... Ik word hier zo onzeker van! Het is ook al twee keer wel verkeerd afgelopen, wat begon met bloedverlies. Ik wil gewoon 8 maanden geen bloed meer zien. Vandaar net even een test gedaan en die ziet er wel goed uit, toch?
Het is een prachtige streep Of het oploopt kan ik zo niet zeggen aangezien je steeds een andere test gebruikt. Maar ik gok dat ook die andere zouden zijn opgelopen hoor
Rot die onzekerheid, dat neemt het genieten dan wel een beetje weg. Mooie test in ieder geval, ik duim mee op een plakker!
De test van donderdag naast die van vanmorgen! DD msilde dat het bloeden ook kan komen doordat ik aspirine gebruik. Dus ik houd me maar vast aan de prachtige test van vanmorgen en hoop gauw een kloppend hartje te zien.
Dit ziet er goed zeg En de aspirine kan heel goed het bloeden veroorzaken. Je bent down there goed doorbloed en een vaatje is zo kapot. Nog steeds spannend natuurlijk maar de test liegt er niet om
Prachtige oploop hoor op de predictor. Balen van die veegjes bloed, hopelijk blijft dat gewoon lekker weg en kan je met een iets geruster gevoel wachten op je eerste echo