Mn hart zat net in mn keel! Ik kwam thuis en keek nog even snel naar de test die ik vanochtend had gedaan. Een behoorlijk duidelijke streep. Vanochtend zag ik wel wat maar na 5 min was dat ‘tuurlijntje’ niet duidelijker. Ik moest snel naar werk dus kon het ook niet echt later bekijken. Ik doe dus net snel een andere test, en zijn allebei negatief. (Op een heel vaag tuurlijntje na dat helaas niet op camera vastgelegd kan worden, action en predictor) Wat een dikke teleurstelling zeg!!! Wat vinden jullie? Is toch vreemd. De streep is paars/roze en totaal niet grijs.
Als ik het goed begrijp was het lijntje dus pas ontstaan na de afleestijd? Dus dat kan ook foutief zijn. De testen van net zijn niet met ochtendurine, dus misschien morgen even opnieuw testen met ochtendurine en kijken of er binnen de afleestijd een streepje komt? Succes!
Op de predictor zie ik zeker nog een tweede streepje staan! Waarschijnlijk is die nu gewoon veel lichter uitgevallen omdat je urine verdund is.. Morgenvroeg nog een test doen! Denk dat er dan wel een mooi streepje zal staan hoor.
Predictor geeft altijd een streep bij open maken. TS ik ben heel benieuwd naar je test morgen, ik vind je eerste test akelig duidelijk
Ja ik vind hem dus ook best donker. Dan zou je denken dat er op de andere testen ook een duidelijk streepje hoort staat. Maar bijv. voor een indroger vind ik hem wel weer veel te duidelijk.
action test of niet? Die zijn echt ruk! Die moet je eigenlijk na afleeatijd door de plee spoelen zodat je m nooit meer kunt bekijken ! Ook valse strepen gehad met die. Ik hoop desniettemin dat je komende dagen mooie streepjes krijgt op andere testen!
Ik heb ook wel vaker van die indroogstreepjes gehad maar zo onwijs duidelijk als deze nog nooit. Maar idd, ik had m gewoon weg moeten gooien. Echt stom
Heb heel wat keren een negatieve predictor opengetrokken in de hoop dat ik iets over het hoofd *streep* had gezien. Nooit geen licht streepje gezien. Behalve de keren dat ik zwanger was. Dus echt niet alle predictor geven altijd een streep als je ze open maakt.
Ik ben bang dat de eerste hartstikke vals is. Als die idd geldig is, dan had de predictor zeker een zelfde streep aan moeten geven. Op de predictors zie ik niks helaas. Ik duim dat je snel een geldige 2e streep op je test krijgt.