Dag dames, Ik zit even helemaal in de stress. Ik ben vandaag 5 weken zwanger en heb vandaag een digitale Clearblue gedaan en deze gaf 1-2 weken aan, net zoals vorige week. Mijn vraag is nu, wanneer gaf de Clearblue bij jullie 2-3 weken aan?
mijne gaf toen 3+ aan op NOD. Maar de één maakt meer hcg aan dan de ander. probeer te genieten van je zwangerschap.
Ik durf er niet van te genieten omdat ik bang ben dat het niet goed zit. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen gaf de Clearblue bij 4,5 week zwanger al 3+ en bij deze zwangerschap geeft ie net zoals vorige week 1-2 weken aan. Automatisch ga je toch vergelijken.
Het ZOU kunnen, dat hij na een week nog hetzelfde aangeeft. In het gunstigste geval was je HCG net 16 toen je 1-2 had. (dat is het punt waarop de test aanslaat) Nou, zeg dat je HCG nu zo'n 3 keer verdubbeld is in een week; dan heb je nu te weinig voor 2-3. Dan moet je 481 hebben. Hier het schema: -Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken -Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken -Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken Maar over het algemeen heb ik er persoonlijk geen goede ervaringen mee als hij na een week nog hetzelfde aangaf... Al ben ik misschien geen goede graadmeter met 9 vroege miskramen
ik heb ook geen goed nieuws.. ik teste vrijdag 1-2 weken en was toen 5.1 en de zelfde dag nog gaan bloeden met krampen.... Ik wil je net bang maken en hoop dat je hcg nog wat lager is!!
Zo te lezen ziet het er dus echt niet positief uit voor mij. Bij de meeste van jullie gaf hij al lang 2-3 weken aan. Ik bel morgen het ziekenhuis op en zal ze de situatie uitleggen. Ik hoop dat ik dan bloed mag prikken de komende dagen om te zien of het HCG hormoon voldoende stijgt. Wordt vervolgd dus.
Bij mij gaf ie 2 dagen voor nod 2-3 aan, maar ik lees hier op de site dat die indicatie heel erg verschilt bij iedereen! Bij de 1 geeft ie op nod nog 1-2 aan en bij de ander al 3+. Heb je ook nog een andere test gedaan gewoon met streepjes en vergeleken of die wel oplopen?
Met 4w5d had ik een 2-3. Met 4w3d 1-2 weken. Er is echt geen pijl op te trekken, verlies niet gelijk alle moed als iemand op NOD al 3+ test!
@natasjee: ik heb vrijdag een kruidvat test gedaan en zie hieronder. Overige dames, bij jullie allemaal met 5 weken dus al 3+. Ik ga morgen nogmaals met kruidvat testen en kijken of de test lichter is geworden.
Ik vind je kV test echt heel duidelijk. Misschien zit je net op het randje? Mijn kV test was na een week ook zo donker ong. Ik hoop voor je dat het goed zit!
Ik had met 4 weken 4+ en de week erna met 5 weken ineens 2/3 weken met de Clearblue indicator. Maar de laatste test was met middag urine, de ander met ochtend. Kan dat bij jou ook het geval zijn?
Mijn kruidvat test van vanmorgen. Hij is iets lichter dan vrijdag, maar nog steeds positief. Hieronder de test. Wat vinden jullie?