trouwring te groot

Discussion in 'De lounge' started by nijntje1984, Oct 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    M'n man en ik zijn in maart getrouwd. Ik was toen 26 weken zwanger en we hebben het eigenlijk meer gedaan om alles goed geregeld te hebben tegen dat ons kindje geboren werd. We hebben het bescheiden gehouden, maar hebben wel voor trouwringen gekozen.

Ik heb toen de maat gekozen die niet te vast zat, want de maat kleiner kreeg ik bijna niet aan of uit. Maar nu ik bijna terug op m'n oude gewicht zit, blijkt dat ik met ons huwelijk toch al aardig wat vocht vasthield. Met als gevolg dat m'n trouwring nu te groot is... ;)

Ik heb hem nu een tijdje in m'n middenvinger gedragen, maar daar krijg ik uitslag :( In m'n ringvinger heb ik daar totaal geen last van gehad en draag hem al meer dan een half jaar.

Iemand enig idee of je een ring ook kleiner kan laten maken? Hij is van witgoud.

2. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan een gouden ring kleiner laten maken... Tot een bepaald aantal ringmaten anders wordt hij meer ringvormig... Mijn verlovingsring was te groot toen ik hem kreeg, we hebben die toen ook kleiner laten maken.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ja hoor dat kan gewoon bij de juwelier.

Heb mijn moeder ook eens gedaan.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Gewoon bij de juwelier, hier ook gedaan! Bij ons was het zelfs gratis, omdat we ze daar gekocht hadden :)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ah dat wist ik niet dat dat ging! Bedankt voor jullie antwoorden! ;)

Meestal is het het probleem dat een ring te klein is en groter gemaakt moet worden. :)

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Kan gewoon bij een juwelier, heb ik ook laten doen.

7. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

Oct 21, 2009
    853
    32
    28
    Ja hoor, je kan 'm gewoon laten verkleinen bij de juwelier.

8. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Yep gewoon naar de juwelier. Als je slim bent naar de juwelier waar je dering hebt gekocht en ze doen dit grais.
    Mijn ventje zijn ring die ik had gekocht heb ik kleiner moeten laten maken en dat koste me 20 euri. Heb de ring op vakantie gekocht..... Dus vandaar.

Kleiner maken kost vaak niet veel. Maar groter maken wel.

Share This Page