Sinds oud en nieuw is mijn zoontje compleet van slag. Hij heeft nog geen nacht weer doorgeslapen.. Wordt continu wakker en slaakt dan 1 of 2 kreten, soms een klein huiltje maar echt huilen doet ie niet. We worden er echt gek van.. We hebben ook al van alles geprobeerd. Extra flesje ivm misschien een groeispurtje, troosten, even laten jengelen.. Ik weet het niet meer.. Waar kan hij last van hebben? Tandjes? Sprongetje? Verlatingsangst? Sinds een kleine week slaakt hij diezelfde korte kreetjes als wij even uit het zicht verdwijnen richting keuken bv. Maar als wij snachts bij hem staan wordt ie niet direct rustig.. Dat duurt echt wel even. Herkent iemand dit of heeft iemand tips voor ons? Het begint aardig op te breken.. Het is echt meerdere keren per uur en we doen geen oog meer dicht. Overdag heeft hij nog 3 slaapjes, misschien teveel? Hij lijkt er nog wel echt behoefte aan te hebben. Ik hoop op wat feedback!
Heeft hij het niet te koud? Dat was hier een aantal keren de oorzaak van slechte nachten. Slaapt hij nog bij jou op de kamer?
Ik denk bij het lezen van je verhaal meteen aan verlatingsangst. Heeft mijn dochter ook heel sterk gehad (en nu zitten we weer in zo'n periode geloof ik). Daar kun je helaas niet zo veel aan doen. Wij hebben mijn dochter steeds laten zien dat we er zijn door er om de 5 minuten eventjes naartoe te gaan en als het echt te erg werd mocht ze een keer een nachtje tussen ons in slapen. Volgens mij is het normaal rond die leeftijd en moeten ze er overheen groeien.
Volgens mij heeft hij het niet koud, maar tis zo lastig inschatten. Vanavond een extra dekentje neergelegd. Hij slaapt op zn eigen kamertje. Helaas kan je idd niet veel tegen verlatingsangst doen. Ik hoop dan toch op de gouden tip. Ik vind het soms gewoon heel lastig inschatten wat er aan de hand is.