Ervaring 3D/4D echo bij 3D4U in Zwaag?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamiReg, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie is er hier weleens geweest, en hoe beviel het? Welk "pakket" had je? Ik zit te denken aan de goedkoopste, 50 euro voor 15 minuten 2/3/4D maar vraag me af of het een beetje ok is (lijkt me wel heul goedkoop)

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben voor alledrie het pakket van 150 gedaan, dus 2 echo's. Bevalt dus erg goed, mooie foto's, ontspannen, prima dus!
    Volgend weekend heb ik mijn laatste echo daar!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oja bij deze heb ik ook nog n echo met 12.5 weken gedaan omdat ik zo onzeker was na m'n ma. Het kostte 35 euro en zou alleen 2D zijn. Maar ze zei, ach we hebben t apparaat er toch voor, dus hebben we ook prachtige 3D beelden van ons meisje!

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier zijn we er met 3 zwangerschappen geweest en het is ons heel goed bevallen daar.
    Ze nemen echt de tijd voor je.
    Bij onze dochter lag ze steeds met haar gezichtje in de placenta of met haar hand voor het gezichtje en toen mochten we nog een keer terugkomen.

WE hebben dit keer een geslachtbepaling laten doen voor 35 euro (is nu ook met dvd opname) en 28 april gaan we weer heen voor een pretecho.

Wij hebben hele goede ervaringen met ze en inderdaad hier werden ook 3d beelden gemaakt.

5. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Wij gaan vanavond voor het eerst.
    lk twijfel een beetje of we die van 50 of 70 euro nemen.
    Ben erg benieuwd dus!!!!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben erook geweest bij de eerste e ga bij deze uk met 16 weken voor een geslachtsbepaling.
    Mijn schoonmoeder woont super vlakbij dus voor ons nog wel te doen.
    Vond het een lieve vrouw en heb hele mooie foto's en opnames meegekregen op cd. Ben er nog steeds heel blij mee en ga het straks ook weer doen.

7. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook geweest bij de zwangerschap van ons zoontje, 1 keer met 17 weken voor de geslachtsbepaling die zou alleen 2d zijn maar we mochten hem ook in 3d bewonderen. En met 28 weken een 3D echo.
    Er werken 3 dames en wij hebben daar 2 verschillende van gezien. Ik wil haar naam hier niet neer zetten maar K. deed het super leuk als ik daar weer terug heen ga deze zwangerschap zal ik specifiek naar haar vragen:D

8. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Super aardig mensen!
    Wij hebben ons kleine meisje toestraks in 3D gezien
    Helaas niet heel erg duidelijk dus mogen nog een keer terugkomen.
    Wel leuk fotoboekje met 2 en 3d foto's mee :D

Deel Deze Pagina