Ervaring 3D gipsafdruk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ashleyp, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

#1 ashleyp, 4 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2013
    Aangezien een gewone gipsafdruk niet lukt bij meneertje wil ik een 3D gipsafdruk proberen. Daarbij vind ik dit ook veel leuker en specialer.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Edit: Joah is nogal bewegelijk. Maakt dit wat uit bij een 3D setje aangezien je dan eerst een mal maakt?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    T is heel lastig hoor! Vooral een handje. Je moet het handje voor een langere tijd in een kom met spul houden. Het spul wordt dan "hard" siliconennachtig en dan na een tijdje haal je t handje er weer uit. Handjes zijn bij ons niet gelukt, voetjes gelukkig wel. Ik zou dus voor voetjes gaan gezien ze die minder kunnen bewegen. Mijn zoontje was overigens net geboren toen we dit deden. Met een baby van 5 maanden lijkt het me nog iets lastiger. Maaaaaar t is t proberen waard, t is echt heeeeel leuk om te hebben.

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Het was hier met 5 maanden niet gelukt omdat de silicone was gaan barsten en brokkelen en de vormpjes van de teentjes daardoor niet meer mooi waren . Het is wel lastig

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier super gelukt. Naar mate t spul hard wordt, word bewegen ook moeilijker en zo lukte het hier dus wel! Resultaat ben ik heel blij mee. Binnenkort bij ons 2e moppie maar eens doen.

5. krummel

krummel Lid

26 okt 2011
    32
    0
    0
    Wij hebben het laten doen door www.duplimade.nl

Spul werd erg snel hard, binnen 5 à 10 seconde. Dus zelfs voor onze bewegelijke boef goed te doen.
    Niet heel goedkoop, maar je krijgt er een mooi lijstje voor terug

Edit, ik zie nu dat het binnen 2 minuten hard is. Voor mijn gevoel ging het veel sneller;)

Deel Deze Pagina