Ervaring 40+ weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sterre1973, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn man is ook gewoon werken hoor.
    Als ik er doorheen zit doet hij nonchalant, maar ik weet wel dat het van hem ook mag gebeuren en dat hij net zo goed zit te wachten.
    Hij heeft alleeen de mazzel dat ie kan gaan werken en dus afleiding heeft.

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze eerste ging ook 15 dagen over de uitgerekende datum.
    Op donderdag moesten we voor controle naar het ziekenhuis, aan het CTG, en toen bleek dat het al iets aan het rommelen was, zelf voelde ik alleen maar wat gekriebel zo nu en dan.
    Maar goed: ik mocht naar huis om lekker thuis te bevallen. Mocht het niet doorzetten, moest ik de volgende dag terugkomen en dan zou ik worden ingeleid.
    De hele dag/avond/nacht wel wat gerommel, soms een beetje weeën, maar niet veel. Dus wij de volgende ochtend naar het ziekenhuis.
    Wat blijkt: ik had al 7 cm ontsluiting! :confused: En toen mocht ik niet meer naar huis, onze zoon is na een uurtje of drie toen daar geboren: heel vlot.

Ik wou maar dat ik nu ook op zo'n manier kon 'over lopen'. Maar het is nu wel bijna zeker dat ik voor de datum moet worden ingeleid, vanwege m'n diabetes. En daar baal ik fiks van. Wou veel liever op een natuurlijke manier beginnen, ipv inleiden. Mijns inziens is je lichaam er dan pas rijp voor, en niet als men gaat inleiden.
    Dus als ik mocht kiezen........... :rolleyes:

Deel Deze Pagina