Wie heeft ervaring met intermittent fasting en dan meer specifiek met het 5:2 dieet? Wat eet je ongeveer op de dagen dat je gewoon mag eten? Voel je je beter, ben je veel afgevallen? Ben heel benieuwd naar ervaringen
Ik ben 30 kilo met dit dieeet afgevallen ,dus een groot succes . Ik at veel salade en google veel naar recepten. En dan kom je er achter dat je best wat kam eten!
Wow wat goed zeg, 30 kilo! Wat at je op de dagen dat je alles gewoon mag eten? Kreeg je geen snaaizin na een vastdag?
Ik heb eerst 5:2 gedaan ( voor de vakantie) was toen na 2 wk 2,2 kg kwijt. Ik at dan op een vastendag om 18.30 een flinke low-carb maaltijd. De andere dagen at ik brood, yoghurt, fruit rauwkost en s avonds een normale maaltijd. Deze zaten er na 3 weken lekker eten op vakantie weer aan. Na de vakantie ging ik over op fast-5. Zodat ik iedere dag vast. Ik eet dan van 16.00-21.00. Ik eet zo laat ivm nachtdiensten en sporten. Ik ben nu 5 weken bezig en 5 kilo kwijt. Voor mij is het echt het ei van Columbus Als ik op gewicht ben doe ik lean gains, dat is eten van 12.00-20.00. Dus ik blijf vasten , het bevalt mij heel goed.
Ik at op de dagen dat ik normaal mocht eten gewoon 3 maaltijden en wat fruit. Op de vastendagen had ik vaak s avonds nog wat kcal over en at dan nog wat fruit . En gewoon heeel veel drinken als ik straks ben bevallen en geen bv meer geef ga ik het zeker weer oppakken
Ik probeer nu ook van 16 tot 21 te eten, maar ik 'ontbijt' met aanmaaklimo en om 15.00 moet ik echt ff iets van een kaakje/koekje anders ga ik van m'n graat! Om 19.00 eet ik een gewone warme maaltijd.
Die aanmaaklimo haalt je uit je vasten. Probeer het niet te doen. Anders je eetraam verplaatsen en dus eerder eten. Of, als het echt niet lukt, je mag iets eten met een max van 35 kcal zonder dat het je vasten verbreekt.