omslagdoek zonder voeten of met voeten??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marijke88, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hoi allemaal,

ben nu al een tijdje aan het neuzen voor een leuke wikkeldoek maar kom er echt niet uit.

Bij de hema heb je van die simpele zonder speciaal voetengedeelte met uitsparingen voor in de maxi-cosi

en bij de Prenatal heb je van die wikkeldekens met voetgedeelte a la snoozebaby.

Wat lijkt/ of vinden jullie handiger???

Gebruik zal voornamelijk thuis zijn aangezien we een dikke voetenzak van wallaboo voor in de maxi-cosi hebben

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Zonder gaat langer mee, hier was ze iig zo uit de wikkeldeken met voet-gedeelte gegroeid en tja, dan is hij niet meer te gebruiken...

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Als het is voor thuis dan zou ik gaan voor zonder voeten: kun je meer mee doen en daardoor langer gebruiken. Maar ik gebruikte ook vaak een badcape voor binnenshuis en die gebruikte ik dus bij het bad ook.

4. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
  5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Zonder voeten; kun je langer gebruiken. Anders is hij in het begin te groot en wordt hij na een tijdje te klein. Een zonder voeten kun je eventueel ook nog als dekentje gebruiken.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Zonder. Inderdaad omdat hij langer te gebruiken is en je hem ook voor andere doeleinden kunt gebruiken (gewoon als dekentje of wat dan ook).

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Ik heb iets-met-voeten tot nu toe niet gemist voor de maxicosi. De omslagdoek leg ik opgevouwen als dekentje over haar heen, eventueel beetje instoppen rondom en klaar.

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    thnx allemaal! We gaan voor de doek zonder voeten!

9. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    ondanks dat je voor een zonder voeten gaat even mijn reactie:

Ik heb twee snoozebaby's en k heb ze van dag 1 tot 7 maanden iedere dag gebruikt!! in de maxi cosi, na t zwemmen, op vakantie, in de box toen ze klein was, ze sliep er zelfs in toen het koud was en mutsje in bed te warm (in bakeren wilde ze niet maar snooze wel..)
    Ik heb ook een wrap van lodger (heel anders) maar ook geweldig maar had niet zonder mijn twee snoozejes gekund ;)

Deel Deze Pagina