Hoi allemaal, ben nu al een tijdje aan het neuzen voor een leuke wikkeldoek maar kom er echt niet uit. Bij de hema heb je van die simpele zonder speciaal voetengedeelte met uitsparingen voor in de maxi-cosi en bij de Prenatal heb je van die wikkeldekens met voetgedeelte a la snoozebaby. Wat lijkt/ of vinden jullie handiger??? Gebruik zal voornamelijk thuis zijn aangezien we een dikke voetenzak van wallaboo voor in de maxi-cosi hebben
Zonder gaat langer mee, hier was ze iig zo uit de wikkeldeken met voet-gedeelte gegroeid en tja, dan is hij niet meer te gebruiken...
Als het is voor thuis dan zou ik gaan voor zonder voeten: kun je meer mee doen en daardoor langer gebruiken. Maar ik gebruikte ook vaak een badcape voor binnenshuis en die gebruikte ik dus bij het bad ook.
Ik heb toevallig dinsdag deze wikkeldeken gehaald bij de Babydump.. Voetenzak vind ik nu nog veel te warm.. En deze leek me wel erg handig! Jollein Wikkeldeken Fleece Fuchsia | Wikkeldekens | Baby-Dump Oh en voor in huis ga ik gewoon een badcape gebruiken..
Zonder voeten; kun je langer gebruiken. Anders is hij in het begin te groot en wordt hij na een tijdje te klein. Een zonder voeten kun je eventueel ook nog als dekentje gebruiken.
Zonder. Inderdaad omdat hij langer te gebruiken is en je hem ook voor andere doeleinden kunt gebruiken (gewoon als dekentje of wat dan ook).
Ik heb iets-met-voeten tot nu toe niet gemist voor de maxicosi. De omslagdoek leg ik opgevouwen als dekentje over haar heen, eventueel beetje instoppen rondom en klaar.
ondanks dat je voor een zonder voeten gaat even mijn reactie: Ik heb twee snoozebaby's en k heb ze van dag 1 tot 7 maanden iedere dag gebruikt!! in de maxi cosi, na t zwemmen, op vakantie, in de box toen ze klein was, ze sliep er zelfs in toen het koud was en mutsje in bed te warm (in bakeren wilde ze niet maar snooze wel..) Ik heb ook een wrap van lodger (heel anders) maar ook geweldig maar had niet zonder mijn twee snoozejes gekund