Hoi meiden, Ik had eerder het onderwerp pnd/slapeloosheid geplaatst, maar die is gesloten. De ad is aangeslagen en het ging echt de goede kant op, tot afgelopen nacht. Ik werd wakker van mijn dochter en ineens was die paniek er weer. Ik kon niet in slaap vallen en ben nu bang dat het allemaal weer terugkomt. Kan iemand mij geruststellen...
ik weet niet hoelang je de ad al slikt, maar ik had zeker in het begin mn ups en downs. misschien heb je het (te) druk gehad of ga je het binnenkort druk krijgen. dat zijn een paar dingen waar je je (onbewust) misschien zorgen om maakt en dat kan het dan weer ff aanwakkeren. als je bang bent dat het allemaal weer opnieuw begint kan je ook altijd naar je ha gaan en het bespreken. meestal lijkt het erger dan het is. sterkte ermee. liefs doris
Ja ik had een drukke week voor de boeg en toch weer zorgen maken om het vinden van een nieuwe baan. Afgelopen nacht ging weer beter...gewoon een dipje even. bedankt vor je reactie!
helemaal niet raar dat je even een rotnacht had. En ook de schrik dat het weer van voor af aan gaat beginnen.( heb ik ook nog wel eens zelfs 10 jaar na mijn ernstige depressie) Je noemt zelf al factoren die stress geven. Praat er goed over met je omgeving. Alleen al hier even je gevoel delen is al harstikke goed!!
ik herken t zoooo goed.. ik heb t zelf ook nog wel eens. en soms duurd t een paar dagen en ben ik totaal in paniek, maar dan slaap ik ineens weer een nachie goed en dan heb ik weer vertrouwen.. t is en blijft lastig maar je moet proberen zo te denken: IEDEREEN heeft wel eens een nacht dat ie niet in slaap komt... raak niet gelijk in paniek maar denk daaraan... t komt goed!! heb vertrouwen in jezelf