een of andere samsung. geen idee welke. iig heel goedkoop. ik geef er niks om. als ik er maar mee kan bellen.
Een Iphone 3Gs 32 GB in het begin erg lastig (kwestie van wennen) maar ben er nu heel blij mee. Alleen heel jammer dat je alleen een abo bij Tmobile kunt afsluiten. Waar ik nu al spijt van heb en nog bijna 2 jaar te gaan.
Ik gebruik nu al een tijdje de Nokia N95. Maar ik mag vanaf 16 maart een nieuwe uitzoeken als ik mijn abonnement verleng. Ik heb niet veel wensen, maar ik wil in elk geval een GSM met een camera van minimaal 5 mp, en het ding moet toch wel een groot geheugen hebben. Ik maak met mijn huidige telefoon heel veel foto's. Pak eerder mijn telefoon dan mijn camera.
Een Iphone 3Gs 32 GB @MamavanBatuhan ik heb deze Iphone met een KPN abbo, gewoon het toestel los kopen & een los abbo van KPN kan wel.. aangezien ik zelf ook absoluut geen T-mobile wil
Lovely dat is idd ook een optie alleen in een keer zoveel betalen zou mij helaas niet lukken. En wilde hem zo graag dat ik ook de abo heb afgesloten alleen nu wel spijt (van de abo niet het toestel) Snap niks van die enorm hoge rekeningen met steeds extra kosten terwijl ik nog bel min heb geen 0900 of buitenland nummers heb gedraaid en ook nog smsjes heb. Wat ik ook niet snap die belstatus loopt 2 dagen achter de ene keer had ik iets van 120 belmin en 2 dagen later nu dus 1min nog maar :S Terwijl ik echt!!! niet zoveel heb gebeld en dat in 2 dagen :S Sorry meid ik verpest je topic door offtopic te gaan. Maar moest er ff uit
MamavanBatuhan maar dat is overal volgens mij... ik heb Vodafone & KPN gehad en verbaas me er echt vaak over waar in godsnaam die rekeningen vandaan komen... het rotte is, bewijs maar eens dat het niet zo is?
Ik heb de Samsung pixon (the love buddha versie in roze!) Hier haal ik geregelt leuke dingen vanaf Free ringtones, themes, wallpapers, videos and games for your cell phone | Zedge
het simpelste van het simpelste geloof ik. Een Nokia, vraag me niet welk nummer, maar ik kan er mee bellen en sms-en. Geen extra's, helemaal niks. Zelfs nog geen camera.
Hier ook een iphone met een t-mobile abbo. Was aan begin idd wel ff wennen maar vind hem nu super. Zeker om spelletjes te spelen als ik in de metro naar me werk zit.