Hey dames, Ik heb gisteren en vandaag licht positief getest met predictor. Daarmee wil ik voorlopig ook om de dag gaan testen. Tussenin dacht ik andere testen te gebruiken die ik nog heb liggen. Ik heb nog zwanger en kids dipstick (certain) en Kruidvat 2v5. Van die laatste hoor ik steeds meer slechte verhalen, maar hoe zit het met die van zwanger en kids? Bedankt alvast!
Oh maar dat ziet er goed al heel goed uit!!! Wat spannend. Ga voor je duimen!! Zal het wel bij de predictors laten om een duidelijke oploop te zien!
Thx Ja ik ga om de dag predictor doen, maar omdat ik ook nog andere heb liggen kan ik gewoon lekker elke dag testen dacht ik zo
Gewoon doen! Hahaha. Als je ze hebt liggen..... Ik kon die dingen nooit weerstaan... Tis net chocola....
Misschien doe ik ze gewoon wel allemaal, bij wijze van test. Als iemand dan nog eens deze vraag stelt heb ik een antwoord klaar
Ik hou van kruidvat... ook al zie ik soks valse, ook al is de oploop inderdaad niet altijd super. Ik vind kruidvat fijn.
Ik zou het bij predictor houden. Z&k dipsticks geven erg vaak vals positief dus daar heb je niets aan als je nog vroeg bent met testen en Kruidvat reageert de laatste tijd vaak pas slechter en later positief als predictor en geven ook veel vals. Dus de kans bestaat dat je morgen op beide testen niks ziet terwijl de predictor wel opgelopen zou zijn.
Weet ik ik had ze ook bij m'n pakket. Bij mij deden die het prima terwijl de z en k dipsticks wit bleven.
Beloof je me dat als je de testen door elkaar heen gaat gebruiken je niet in de stress schiet als je daar een minder lijntje op krijgt? Geen enkele is zo mooi en helder als die van predictor.
Haha nee, ik weet dat die misschien niet zo netjes oplopen. Als ik twijfel doe ik gewoon een extra predictor
Jahaa, heb vanmorgen predictor, Kruidvat en certain gedaan om te vergelijken Kruidvat kwam wel een mooie streep op, certain was wel positief maar erg licht. Foto bijgevoegd van de predictor en kv, wel slecht licht.
Ik vind ondanks alles Kruidvat nog steeds erg fijn. Z&k heb ik gedaan voor erbij. Lekker goedkoop hiji