Ik ben sinds deze ronde begonnen met ovulatie testen. Ronde 6 inmiddels voor ons tweede kindje. Aangezien mijn cyclus tussen de 21 en 28 dagen was afgelopen maanden vond ik het een goed idee te beginnen met ovulatie testen. De laatste test is van vandaag. Inmiddels dag 16 al. Geen een echte knaller. Dag 16 en een cyclus van max 28 dagen zou ik toch wel al een eisprong gehad moeten hebben!? Anders is mijn LF wel erg kort. Test van vandaag lijkt iets lichter dan die van gister en eergisteren. Iemand met ervaring met ovu testen een idee?
Die van 5 april komt redelijk in de buurt! Zie dat je maar 1 keer per dag heb getest.. Je had beter 2 keer per dag kunnen doen, want het kan zijn dat je nu je piek heb gemist! Wel geklust neem ik aan he? Want binnen 24-48 uur na je piek springt je ei, dus hopelijk heb je die dan niet gemist! Temp. je toevallig? Als je nu een stijging ziet dan heb je wel je ei gehad!
Ja genoeg geklust 3, 5 en 6 april. Testen op die tijden gedaan omdat ik was werken of dagje uit was, vandaar maar een keer per dag afgelopen dagen.
Nou dan heb je in iedergeval netjes op tijd geklust! Denk dat je dan op het "oh zo gezellige" wachtbankje kan zitten! Als je zin hebt kan je ook bij ons clubje je aansluiten? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/569516-op-nippertje-een-2015-kindje.html We hebben allemaal onze ei afgelopen weekend gehad, dus je kan je erbij aansluiten als je dat leuk vind!