Vruchtbaarheidsbehandelingen en libido

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lastande, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lastande

lastande Lid

15 sep 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben erg benieuwd naar hoe je seks eigenlijk leuk houdt of weer maakt. Na ruim 2 jaar verplicht seksen, moet ik zeggen dat ik enige afkeer begin te krijgen van seks. Waar ik vroeger er niet genoeg van kon krijgen, ben ik nu blij als de vruchtbare dagen weer achter de rug zijn. Ook duurt het nu veel langer voor ik een keer klaarkom.

Is dit herkenbaar? En zo ja, hoe los ik dit op?

Sorry voor al de details, maar ik kan er geen informatie over vinden en vind het ook niet echt iets om te bespreken met de gynaecoloog ;).

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Wij hebben er toen der tijd bewust voor gekozen het even te laten rusten. Beiden weer even tot ons zelf komen, en het niet meer als een verplichting zien. En dat heeft ons goed geholpen.

Ook hielp het ons dat mijn man niet wist wanneer mijn eisprong was.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wij hebben echt geprobeerd er nooit een moetje van te maken door het regelmatig te doen (en dan wel gewoon als we zin hadden) en ik liet mijn man niet weten wanneer het moment er was en dan zorgde ik wel dat hij ook zin kreeg.

Het is gewoon een lastig traject op zoveel vlakken maar sex is zo enorm belangrijk in je relatie dat het ook niet goed is om het zo ver te laten komen dat jullie niet meer willen.

Of wat Lovelymommy zegt, even een pauze inlassen.

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Het is logisch hoor :)
    Wij vrijen ook ongeveer 5x per maand in de 10-14 dagen rond ovatie en daarna niet meer ;)
    Man heeft al laag libido en ik gebruik alle toeters en bellen om hem helemaal in de stemming te krijgen elke keer dat jk er daarna ook wel klaar mee ben ;)
    Probeer er over te praten, een wijntje doet ook wonderen merk ik, kom ik beter in de stemming en anders 1x per week doen, want sex hebben zorgt in zin in sex.
    Wij starten in maart ook met iui, nu al 12 maanden niet zwanger meer geworden terwijl we er alles aan gedaan hebben dus hebben het zelf zwanger worden een beetje opgegeven...
    Succes meid! X

5. Helinda

Helinda Lid

2 feb 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merkte dat vooral mijn man er wat meer moeite mee had nu hij weet dat zijn zaad 'niet goed genoeg' is. Maar dat gaat gelukkig de laatste tijd wel weer wat beter. Verder doen we het nu gewoon wanneer we er zin in hebben.

6. Yen

Yen Lid

7 aug 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gehad dat ik minder zin had en het gevoel had dat het 'moet'
    Dus ben ik 2 mnd aan de pil geweest en toen ging het weer goed. Ik vind onze relatie belangrijker dan het krijgen van een kind. al is dat wel onze wens natuurlijk

Deel Deze Pagina