Iemand ervaring?? We hebben het geboekt en deze week weet ik dat ik zwanger ben nu 7 weken. We hebben al aanbetaling gedaan van 500 euro. Restbedrag van 1400 moeten we tot juni betalen nog...
Wat wil je weten dan? Ik heb zelf met 32 weken nog gevolgen en had toen ook een peutertje onder de2. Was heerlijk!
Ja wilde weten of het iemand toch deed was alles goed Ik had bij mijn vorige zwangerschaap wel last van erge maagzuur en grote buik, en beginnende pre-eclampsie maar dat was voor zoveel ik mij herinner pas na 32 weken allemaal. Ik heb ook 5.5 hemoglobine normaal maar het daalde niet tijdens zwangerschaap. Weet niet of ik dan mag vliegen kom tegenstrijdige berichten over. Zelf genicoloog zie ik pas in juni uiteraad daarom kan pas later mening van hem krijgen.
Veel hangt natuurlijk af van wat de plannen zijn. Een zwembad-vakantie lijkt mij nog mogelijk, maar ik weet ook niet hoe het weer er is in (als ik goed schat) november. Een actievere vakantie zou ik bij 7 maanden ver dan weer niet direct zien zitten. En je moet natuurlijk inderdaad ook zien of je nog wel mag vliegen. Vanaf 6 maanden kunnen bepaalde luchtvaartmaatschappijen lastig doen. En natuurlijk weet je ook niet hoe deze zwangerschap gaat verlopen. Voor 't zelfde geld moet je plat liggen of heb je teveel last en kun je dus sowieso niet weg. ik zou dus zelf een degelijke annulatieverzekering bijnemen.
Nu kan ik dat verzekering niet meer nemen want dat is al bekent dat ik zwanger ben en reis is al geboekt. We gaan nu 20 augustus naar Moskou met klm voor weekje. Dat kan ik nog 2-3 weken voor beslissen denk ik. Is geen actieve vakantie we gaan naar familie bruiloft. En we hebben turkije all in 5* 14-23 september met transavia dat kan vliegen tot 36 weken zonder fit to fly Wie heeft gevlogen met lage hemoglobine? En moet je als zwangere steunkousen hebben? Ik las ook dat ik niets op schot mag ivm dat aders en luchtdruk
Wij zijn net terug van 2 weken Turkije. Was prima te doen. Ik heb ons zoontje gewoon op schoot gehad tijdens de vlucht en had ook geen steunkousen. Mijn Hb is ook laag weet even niet hoe laag maar ik heb nergens last van gehad.
Hoe is de gezondheidszorg in Turkije? Mocht je zelf of je kind ziek worden. Hoor veel positieve dingen over Turkije kwa vakanties en hotels.
Wij hadden ook geboekt en gelukkig een reisverzekering. Vanwege deze punten hebben wij gezegd, we doen het niet. - Vaccinaties voor Turkije - Gezondheidszorg - Vliegreis - Bekkenpijn Voor mij genoeg rede om de reis te annuleren, maar dit zal voor iedereen een persoonlijke keus zijn.
Vaak kun je binnen 7 dagen na het boeken van je reis, alsnog een annuleringsverzekering afsluiten. Heb je wel een reisverzekering?
Reisverzekering wel Reis is al maand terug geboekt Vaccinaties doen we niet we zitten in 5 hotel en ik geloof dat kind wel bij 14mnd tegen hepatitis b al zal gevaccineerd worden. We zoeken het nog uit maar ik was vaker in turkije/egypte 5* en nooit iets had. Ongelukje zit in klein hoekje dat is waar maar wat is de kans van besmetting als je buiten hotel niet eet
Wondertje Fijn te horen dat het allemaal goed was! Ik denk dat we gewoon afwachten die tijd en hoe het zal zijn met mij.
Hier ook zwanger en met dreumes naar turkije 5* allinn geweest. Verliep allemaal uitstekend en naar wens. Wij hebben ons dochtertje laten vaccineren Zou de kleine altijd laten vaccineren. Juist in de resorts werken mensen uit de binnenlanden, die kunnen in sommige gevallen zorgen voor een besmettingshaard. Ff navraag doen, maar bij twijfel laten vaccineren is het advies bij de ggd.
mijn zus gaat ook 6 maanden zwanger en met een kindje van 12 maanden. zolang je in een duur en net hotel zit zal het wel goed gaan. Ik zelf zou het te spannend vinden. Succes!