Hoi hoi Ik weet als je wilt afvallen je gezond moet eten en moet sporten.. Maar ik kwam deze pilletjes tegen genaand; clenbuterol 40mcg Op google kan ik er niet al te veel over vinden qua gebruik en werking dus mijn vraag is wie heeft er ervaring mee??
Ik kende het ook niet, maar op Google zie ik nu een hoop voorbij komen. Voor mij allemaal redenen om het niet te gebruiken, wat een rotzooi! Al die afvalpilletjes is rotzooi en een manier om geld uit je zak te kloppen. Ga gewoon sporten en gezonder eten. Is nog goedkoper ook.
Als een pilletje zou helpen, zou er geen mens meer dik zijn.... Ik zou de pilletjes laten voor wat ze zijn en proberen om op een verantwoorde manier wat kilo's kwijt te raken. Succes!
Ik dacht miss in combinatie met ezonde voeding en sporten haha. Ben aan t orienteren kan nog niet gaan afvallen nu
Ach ja ff googlen. Lezen en beslissen toch? Clenbuterol is een bronchodilatator. In België en Nederland is het enkel op de markt voor gebruik bij paarden met (ernstig) astma. Het werkt als beta2 sympathicomimeticum. Werking[bewerken] De werking is gelijkaardig aan deze van efedrine, maar het effect is langduriger. Dit middel zorgt ervoor dat de luchtwegen zich verwijden en het slijm in de luchtwegen verdund wordt. Hierdoor wordt het ook gemakkelijker afgevoerd. Het paard zal hierdoor beter kunnen ademen; de neusuitvloeiing en het hoesten verminderen. Het heeft eveneens een anti-allergische en ontstekingsremmende werking, waardoor het ook van nut is bij paarden met overgevoeligheid voor stof en schimmelsporen. Clenbuterol wordt twee weken voorgeschreven. Hierna vindt downregulatie van de receptoren plaats en vermindert de werking. Doping[bewerken] Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij onder meer bodybuilders, zwemmers, wielrenners en voetballers. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Veelal wordt beweerd dat Clenbuterol geen bewezen effecten bij mensen heeft, of zelfs katabolisch werkt. Klinisch bewijs is echter niet aanwezig. Dit wordt ook bemoeilijkt omdat het een dusdanig zwaar middel is dat medicinaal gebruik in Nederland verboden is. Overigens wordt clenbuterol niet zozeer gebruikt in het bodybuildingcircuit vanwege de anabole werking (daar zijn geschiktere middelen voor), maar vanwege de werking voor wat betreft vetverbranding. Bovendien is de stof levertoxisch. Bekende sporters werden al betrapt op het gebruik of op de aanwezigheid van Clenbuterol in hun bloed waaronder Alberto Contador in 2010. Het kostte hem zijn Tour de France 2010 titel. In de urine van zijn ploeggenoot Michael Rogers zijn in december 2013 bij een controle sporen van Clenbuterol aangetroffen. In april 2014 werd bekend gemaakt dat vervuild vlees hier vermoedelijk de oorzaak van was en dat Rogers niet geschorst zal worden
Als het gelijkwaardig is aan efedrine en een langdurigere werking heeft, dan zou ik er heeeel ver van uit de buurt blijven. Afvallen met een pilletje ie gewoon onmogelijk. Het enige wat hielp was sibutramine, maar dat is nu ook illegaal. Als er pilletje bestonden om af te vallen, dan was 1 van de rijkste vrouwen ter wereld ook een slanke den (Oprah Winfrey)
Ja, ik ken het middel. Mijn broer deed vroeger aan bodybuilding en kreeg hartproblemen met al zijn pillen, poeders en rotzooi. Lijkt me niet echt gezond. Het verbaast me ook dat mensen nog steeds denken dat een pil vol rotzooi de oplossing kan zijn..
Clenbuterol??? Wtf hoe kom je daarbij hehehe?? Zo illegaal als iets. Werkt wel.. Maar meer dan genoeg risico's! Clenbuterol
Haha ik wilde al zeggen dat krijg jij niet zomaar! Word door geen enkele arts voorgeschreven aangezien het verboden is en zul je het dus op een illegale manier moeten verkrijgen. Dan weet je dus al dat het geen zuivere koffie is Vraag eet en sport advies aan imensa kom je een stuk verder mee! Ver wegblijven van die rotzooi!
Dat iemand daar uberhaupt over nadenkt om dat te gebruiken. freet minder ( troep) en ga gewoon bewegen. voor niks gaat de zon op
O wauw clenbuterol zo verkrijgbaar...? Wordt alleen nog maar tijdelijk bij paarden toegepast met luchtwegproblemen. Voorheen ook bij koeien die zogenaamd hoestten maar er mooi meer spieren van kregen, maar dat mag niet meer. Humaan mag het niet meer worden gebruikt, heeft nogal veel bijwerkingen. Het is een nogal breed middel en zwaar, de receptoren waar het op werkt zitten door heel je lichaam op verschillende orgaansystemen. Wat betekent dat het dus op veel meer gebieden een werking heeft dan waar je het eigenlijk voor nam. Dat het helpt voor meer spieren/minder vet is eigenlijk ook maar een bijwerking...
Ja hoor.. Als je een beetje googeld zie je dat er nog zat scheikundige er een "hobby" naast hebben en clenbuterol maken. Maar idd niet meer via de legale manier.. Enkel de zogenaamde ug labs (underground)
Was het maar zo simpel om met een pilletje op een gezonde manier af te vallen. Geen ervaring mee en die wil ik ook niet! Er bestaan geen wondermiddelen om af te vallen......
Ik had ooit een potje phermentine gekocht (heeeeel lang geleden) ik stuiterde echt door de sportschool. Ik viel er heeeeeel goed mee af. Te goed zelfs. Nooit meer!
Wilde ook al de link van Wikipedia kopiëren, maar zie dat het al gedaan is. En je gaf aan op Google niet veel te kunnen vinden, maar de eerste paar links geven al aan dat je het niet moet doen. Als dat je nog niet overtuigd?
Ik vind een zin als vreet gewoon wat minder niet zo leuk.. Maar dat kan ook aanmij liggen On topic.. Ik zou heel voorzichtig zijn met pilletjes. Legaal ofillegaal. Vaak plegen ze roofbouw op jelichaam ( en dat is alleen als ze werken.. Min of meer) Met voeding en sport bereik je vaak meer
waarom/ het is gewoon in 9 vd 10 gevallen een feit dat men overgewicht heeft door teveel en verkeerd voedsel ( mensen met bepaalde ziektes en medicijnen uitgesloten) ikzelf ben er net zo schuldig aan. heb 4 jaar lang nergens naar gekeken, at waar ik zin in had, sauzijcenbroodjes als lunch, vette sauzen bij het avondeten, of als ik geen honger meer had voor het lekkere toch nog n bordje, frisdrank en s avonds bij de tv lekker chips etc etc. nu ben ik 15 kilo te zwaar. eigen schuld, dus idd door mezelf te beheersen en minder te schranzen en te bewegen val ik af. zo simpel is het
Ij heb ze hier thuis liggen van me vriend maar hij gebruikt t niet. En hier in koeweit kan je zr gewoon halen bij de apotheek of sportschool vandaar. Dacht als iemand ervaring had en t werkte haha.