En zoals ik al eerder zij voor erbij he sowieso begrijp ik dat je gezond moet eten en sporten dacht misschien werkt t versneld. Bedoel dus niet ik slik en pil en verlies vet haha dat zou idd makkelijk zijn.
In ieder geval bedankt voor de reacties meiden.. Ben al zo druk aan t bedenken wanneer de kleine eruit id hoe ik moet gaan afvallen haha. Ben 22 jaar maar nu zwanger van derde en me lichaam ziet er niet bepaald uit als een 22-jarige haha word hard werken
Clenbuterol? Dat gebruikten ze toch in de jaren 90 om kalfjes vet te mesten? Lijkt me sterk dat je er van afvalt. Daarnaast is het bedoel voor beesten, niet voor mensen en hartstikke illegaal.
Meid, je hebt nog wel even voor je je daar mee bezig moet houden Na je bevalling eerst je lijf de tijd geven om te herstellen en dan gewoon ouderwets aan de gang met voeding en sporten haha
Ervaring nee. Ken wel mensen die het gebruikt hebben.. En ja, het werkt! Maar de vraag is of je de risico's wilt lopen en de side effects wilt
Thanks dames voor de adviezen. Laat ze dus lkkr liggen waar ze zijn en ze niet gebruiken! Liefs doedie
Pilletjes helpen niet. Anders eten(niet minder) en gewoon 2 of 3 keer in de week krachttraining icm veel geduld werkt het beste. Je wil vaak snel resultaat, maar afvallen is vaak een kwestie van heel erg veel geduld hebben.
Je hoort ook veel verhalen over het groene koffie dieet en het afrikaanse mango spul, aanbevolen door dr. oz. Twijfel om dat te doen ooit, maar nu nog niet in zicht i.v.m. nog bv geven
Ik denk vanwege de woordkeus. Komt bij mij gewoon niet zo lekker binnen. Maar dat kan ook zijn doordat ik daar vrij gevoelig voor ben zelf buiten mijn schuld, door ziekte, afgelopen jaar gegroeid. Dus een persoonlijk pijnpuntje