Ik heb gezocht via de zoekfunctie maar kan dan geen foto's meer zien en de topics zijn gesloten. Onze zoon wordt 27 sept 1 jaar. Ik wil dan graag zelf een uitnodiging maken. Heb al op google gekeken maar dat is het net niet. Ben eigenlijk niet zo creatief om zelf iets leuks te verzinnen . Heb wel iets in mijn hoofd maar ben er nog niet uit. Ben wel creatief genoeg om het zelf te maken . Dus wie is erg creatief geweest bij het maken van een uitnodiging en wil daar een foto van maken?
Ik heb een kaartje gemaakt bij kaartje2go.nl. Werkt heel simpel; leuke foto,leuk kader erbij en tekst. Daarna tekst op de achterkant met de tijden enzo. Foto heb ik zo snel even niet.
@Maria80: Heb net even op de site gekeken, en er staan wel leuke ideeen op. Ik wilde eigenlijk echt zelf gaan knutselen maar misschien dat ik ze toch daar ga maken. Heb ook bij webprint gekeken maar daar kon ik niet echt wat vinden. Bedankt voor de tip.
Ik heb zelf een uitnodiging gemaakt, heel simpel met een fotootje erop en die besteld bij kaartje2go.. Wil hem wel naar je sturen, pb me maar..
Ik heb voor mijn dochter haar 1e verjaardag van elke maand een foto gepakt en die aan elkaar geplakt. Was leuk om de verandering te zien.
Heb in fotoshop zelf een kaartje gemaakt en die laten afdrukken bij een afdrukservice voor 5 eurocent per stuk Dit jaar een met bumba!
Nou vind zelf uitnodigingen met foto's een beetje afgezaagd omdat dat eigenlijk standaard geworden is... Ik heb omdat mijn zoontjes baby tv erg leuk vinden een uitnodiging van babytv gemaakt haha Maar balou had ik een paar dagen geleden al gesproken omdat ik een soort gelijk topic had geopend en onze zoontjes op precies dezelfde dag geboren zijn haha
Ik heb zelf foto's gemaakt, en er 2 uitnodigingen van geknutseld. Heb er eentje uitgekozen. Ook al zijn foto's misschien niet origineel, wist niets leukers, en vond het zelf wel leuk zo! Ps: ik haal de foto's later weer weg hoor!
@Holagirl: Wat mooi!! Ik heb gisteren een bij Webprint gemaakt. Zal even kijken of ik hier een foto kan neerzetten.
ik heb iets soorgelijks. Elke maand een foto gemaakt op dezelfde bank met hetzelfde knuffelbeest. Die naast elkaar gezet, en dat was de uitnodiging overigens per email verstuurd.
hoi, Ik heb het heel simpel en 'ouderwets' gedaan. Heb enkele kaarten in A6 formaat gekocht, paars in dit geval met bijpassende enveloppen. Ik heb onze tekst erop geschreven en er lekker veel confetti opgeplakt. Vond ze er zelf heel feestelijk uitzien.