Ervaring AH voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Zhilla, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Wij stappen over van Nutrilon H.A. naar de standaard zuigelingenmelk van de AH. Wat zijn jullie ervaringen met de voeding van de AH?

Hebben jullie misschien ook tips hoe we makkelijk over kunnen stappen? Zoals wij het bedacht hadden is af en toe een flesje met melk van de AH te geven en dit langzaam opbouwen.Of is dit niet nodig?

2. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken vanaf dat onze dochter 1 maand is AH voeding. Helemaal prima. Weet je alle soorten voeding in NL moeten aan zeer strenge eisen voldoen dus slechte voeding is er sowieso niet.

Wij zijn overigens gewoon in 1 keer overgestapt. Wij gebruikte Kruidvat eerst maar omdat AH makkelijker halen voor ons was zijn we dat gaan gebruiken. Gewoon meteen nadat het ene pak van Kruidvat op was zijn we die van AH gaan gebruiken. Ging allemaal prima. Zoveel verschillen zitten er qua ingredienten echt niet in.

3. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier goede ervaringen met AH voeding. Wij gebruiken het al vanaf geboorte dus heb nooit hoeven overstappen. Daarin heb ik dus geen tips.

4. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wij zijn begonnen met bijna 3 maanden met de AH voeding, daarvoor bv. Overgang ging helemaal prima. Ben verder ook tevreden, nooit klontjes en ze drinkt het goed :)

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Je kan ook telkens een schepje nieuwe voeding bij de voeding doen die je nu gebruikt tot dat je helemaal overgestapt bent. Dan gaat het qua eventueel smaak verschil geleidelijk voor je dochter.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik denk trouwens dat AH en Etos misschien wel hetzelfde zijn omdat dat van dezelfde groep winkels is.

7. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Dat heb ik ook al eens gehoord frannie82, ik denk dat wij dat ook gaan geven. Heb een etos en 2x een albert heijn in de buurt zitten.

8. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
  9. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Bedankt voor alle reacties. Gelukkig allemaal positieve reacties op de voeding van de AH.

Ik heb ook al één positief puntje gevonden! Onze dochter drinkt meer als we de voeding van de AH geven. Bij de Nutrilon H.A. dronk ze net 120 ml, met moeite. En als we de voeding van de AH geven drinkt ze tussen de 140 a 150 ml :D

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik koop nu AH puur en eerlijk opvolgmelk 2
    Erg goede melk klontert niet en bio en kost iets minder dan friso zelfs

11. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ik hoorde wel dat de voeding licht verteerbaar is klopt dit????

12. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Onze kleine meid is nu al een paar dagen helemaal over op de voeding van de AH en het gaat helemaal super. Ze drinkt goed! Ook heeft ze (bijna) helemaal geen last van krampjes. Toen ze nog voeding kreeg van Nutrilon kwam het nog wel eens omhoog bij haar, maar dat heeft ze nu ook niet meer.

Ik ben helemaal blij met onze keuze! :D

Deel Deze Pagina