Wat een goddelijke uitvinding. Nu 7 weken zwanger van de 4e en het is zo'n opluchting. Nu wel hopen dat het niemand opvalt. Wanneer zijn jullie positiebroeken gaan dragen?
Die van mij komen volgende week binnen. Van mijn normale broeken pas ik er nog 2. 1 kan ik gewoon nog makkelijker aan. En die ander moet de knoop los als ik zit. Maar als ik dan ga lopen zakt ie af. Hier worden ook al mijn shirts te kort door de enorme groei van mijn borsten. Manlief heeft positiekleding voor mij besteld. Kan niet wachten tot ze er zijn.
I love positiebroeken! Bij de eerste vanaf week 22 gedragen en deze zwangerschap vanaf een week of 19. Persoonlijk vind ik die van mamalicious het prettigste, die zijn er ook in lekker lange maten
Ik ga ze volgende week weer van zolder halen. Ik ben nu 6 weken maar een paar broeken zitten al echt niet lekker meer. Vanaf 8 weken heb ik ze weer aan denk ik
Ondanks mijn normale spijkerbroeken nog prima passen heb ik wel sinds 2 weken positiebroeken aan. Het zit gewoon fijner. Dus sinds eind week 15/begin week 16.
Hier rond 26 weken en eigenlijk tot aan het eind wisselend nog met mn gewone broeken. Nu heb ik wel van die laag gesloten broeken dus dat kon ook nog makkelijk.
Deze zwangerschap droeg ik al positiekleding vanaf ongeveer week 5/6. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vroeg, maar het lag toch nog in de kast. En het zat zoveel lekkerder.
De meeste mensen die ik ken vinden positiebroeken echt verschrikkelijk haha. Ik hield van de broeken, wat een verademing haha. Ik droeg ze bij de eerste vanaf 26 weken. En bij de tweede en derde al toen het nog erg pril was, rond een week of 8 (had gevoelige darmen, dus waren enorm opgezet waardoor de normale jeans niet meer lekker zaten).
Bij de eerste met ruim 20 weken Bij de tweede met 12 weken Bij de derde met 8 weken, maar niet omdat ik nou al echt een buik had, het zit gewoon lekker
Ik heb er zojuist 1 besteld. Ben nu 8 weken zwanger, ben nog niks aangekomen volgens mij. Maar door mijn opgezette darmen (denk ik) knellen mijn broeken aan de bovenkant. Heb er 1 besteld zonder hele buikband, maar met een elastische bovenkant, ben benieuwd!
Mijn eerste positiebroek droeg ik met een week of 8/9 al. Wel alleen met een elastische(re) bovenkant en niet met een hele buikband. Echt met een buikband draag ik sinds een week of 22. Moet wel zeggen dat ik het wel eerder had gedragen als de temperatuur lager was: heb tussen 16-21 weken bijna alleen maar zomerjurken gedragen
Ik heb ze idd ook al aan vanwege over gevoelige darmen. Buik is echt enorm opgezet. Echt zo heerlijk om niet meer die druk op mijn buik te hebben.
Ik heb altijd al een gevoelige onderbuik gehad. Ik verdroeg bijvoorbeeld ook geen panty's als ik ongesteld was... Bij de 1e droeg ik zwangerschapsbroeken vanaf week 12 Nu heb hadden we een citytrip toen ik 5-6w was, en had ik gewoon zwangerzchapsleggings meegenomen. Erg aangenaam! Beste keuze ooit
Ik ben 37 weken zwanger en pas mijn eigen broeken nog. Heb wel 2 positiebroeken gekocht en die draag ik ook gewoon.