aaaaa wie helpt deze onwetende mama (jongensspeelgoed)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tuc, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

hellp, vraag mij iets over hello shitty, prinsessen of alles wat roze is en glittert en ik ben je vrouw, maar nu heb ik een zoon. En ik heb dus echt (nog) geen verstand van jongensspeelgoed.
    Ik ben eigenlijk op zoek naar auto's van cars of chuck en friends maar dan geen kleine of grote metalen auto's, maar meer de dreumes versie ervan ofzo dus wat grotere modellen en dan plastic...bestaat dat???
    En zo ja...waar vind ik die??

2. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Kijk de speelgoedboeken eens door.

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik koop gewoon online en in de speelgoedwinkel. In de winkel zie ik waarvan het gemaakt is en online staat er meestal wel een beschrijving bij.

Nu kreeg mijn zoontje ook wel metalen autootjes in het algemeen hoor (niet bepaald van cars ofzo). Daar keek ik wel altijd even na of de banden eraf konden en als dat zo was dan haalde ik ze eraf zodat hij ze niet kon inslikken.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Volgens mij alleen van duplo. Daarom hier de toet toet auto's, zeer geschikt voor die leeftijd en onverwoestbaar. Wat ook leuk is zijn push and go auto's. Volgens mij van chicco

5. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Toet toet auto's ?

6. knap

knap Niet meer actief

Mijn zoon heeft auto.s altijd erg leuk gevonden ook al op deze leeftijd. Denk dat je het gemiddelde jongetje er wel een plezier mee zal doen. Leuk hoor jongens. Als ik terug denk ook aan de leuke dingen met hem auto.s als een trein door mijn huis.

En nu al die poppen hier. Verlang ik wel eens naar die auto.s

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Duplo heeft de Cars reeks.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
  9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #9 BLiS, 15 dec 2013
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  10. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    728
    306
    63
    Er zijn autootjes en zo van Chuck and friends. Het zijn kleine autootjes van zacht plastic. Erg leuk! Sven speelt er graag mee.

Sandy

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Ja natuurlijk zijn die er ;), het is misschien even zoeken maar ze zijn er zeker, hier een hele serie plastic auto's van cars en ze hebben ook leuke pluce auto's van bliksem en takel.

12. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Hier een "sloper" zoontje. Moet zeggen dat de auto's van toet toet erg leuk zijn en tot heden heeft hij ze nog niet kapot gekregen, ook erg leuk uit te breiden aanrader

13. tuc

tuc Niet meer actief

haha wat een hulptroepen al...super hoor al die tips. De toet toet auto's ken ik, zijn die ook los leuk dan? Want de garage wil ik er niet van, want hij krijgt van ons een houten garage.

De andere links kende ik nog niet, die ga ik even bekijken.

Ik ben op zich niet bang dat hij ze sloopt, maar vind die kleine ijzeren nog niet zo geschikt op deze leeftijd.

14. wachtend

wachtend Niet meer actief

Toet toet auto's zijn inderdaad los te koop (en je hebt er veel!!!) maken alleen wel lawaai en hier is de hit Bram de brandweer.

"Bel 1,2,3 en IK kom de brand blussen" :D

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    De toettoes zijn ook los verkrijgbaar. Je hebt zelfs racewagen ralf er los van.
    Je moet wel ff zoeken voor je ze allemaal hebt en let ook op de prijs bij de ene winkel zijn ze net wat duurder dan de andere.

Succes met de speurtocht!

16. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
  17. Flubje

Flubje Niet meer actief

ja toet toet auto's zijn los te krijgen ja.. Wij kregen piet politie. Ik word er gek van! Manlief heeft hem na een luier incident onder de kraan afgespoeld, maar helaas, piet doet het beter dan ooit! Hij stopt nu helemaal nooit meer... Dus onverwoestbaar: check!

En als 'jongensmoeder' moet ik wel even heel hard gniffelen van Hello Shitty :D

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik had eerst hetzelfde gevoel als jij bij die kleine ijzeren autootjes. Maar de tante van mijn man kwam er telkens mee aanzetten en hij speelde er graag mee. Hij heeft er zichzelf nooit pijn aan gedaan en ik keek altijd dan of de banden eraf konden. Bij sommige gingen die eraf en die bleven er ook af dan. Hij heeft nu een hele bak vol van die dingen.

Voor de grotere auto's hebben we wel plastic. Hij heeft vanalles door elkaar en heeft ook niet echt een bepaalde voorkeur voor toet toet of cars. Speelt met ze door elkaar en dan ook nog zijn treinen erbij.

19. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik zou zelf geen plastic kopen.. Tenminste hier is dat geen succes is gewoon snel stuk maar de toet toet auto's zijn van hard pladic die blijven wel goed.. De Card auto's trouwens ook.. Heb ze hier al zo lang en niet kapot te krijgen .. Maar zacht pladic doen ze hier een uur mee dan zijn de wieken er bijvoorbeeld af.. Cars duplo is wel heel sterk en kunnen ze uren mee spelen .. Maar wat een nadeel is dat he ze vaak 100 keer in elkaar kan zetten als je kindje nog te jong is om het zelf te doen..

Deel Deze Pagina