hellp, vraag mij iets over hello shitty, prinsessen of alles wat roze is en glittert en ik ben je vrouw, maar nu heb ik een zoon. En ik heb dus echt (nog) geen verstand van jongensspeelgoed. Ik ben eigenlijk op zoek naar auto's van cars of chuck en friends maar dan geen kleine of grote metalen auto's, maar meer de dreumes versie ervan ofzo dus wat grotere modellen en dan plastic...bestaat dat??? En zo ja...waar vind ik die??
Ik koop gewoon online en in de speelgoedwinkel. In de winkel zie ik waarvan het gemaakt is en online staat er meestal wel een beschrijving bij. Nu kreeg mijn zoontje ook wel metalen autootjes in het algemeen hoor (niet bepaald van cars ofzo). Daar keek ik wel altijd even na of de banden eraf konden en als dat zo was dan haalde ik ze eraf zodat hij ze niet kon inslikken.
Volgens mij alleen van duplo. Daarom hier de toet toet auto's, zeer geschikt voor die leeftijd en onverwoestbaar. Wat ook leuk is zijn push and go auto's. Volgens mij van chicco
Mijn zoon heeft auto.s altijd erg leuk gevonden ook al op deze leeftijd. Denk dat je het gemiddelde jongetje er wel een plezier mee zal doen. Leuk hoor jongens. Als ik terug denk ook aan de leuke dingen met hem auto.s als een trein door mijn huis. En nu al die poppen hier. Verlang ik wel eens naar die auto.s
BRUDER SPEELGOED | Roadmax van Bruder - compleet assortiment - laagste prijzen Niet kapot te krijgen, ook niet door mijn sloop grage dochter, die er nu dus al 3 jaar mee doet.
Ken je rubbabu? Wellicht is dat iets? Rubbabu formule 1 zilver - IKenIK.nl Edit: ik verplaats dit topic naar 'baby en dreumes'
Er zijn autootjes en zo van Chuck and friends. Het zijn kleine autootjes van zacht plastic. Erg leuk! Sven speelt er graag mee. Sandy
Ja natuurlijk zijn die er , het is misschien even zoeken maar ze zijn er zeker, hier een hele serie plastic auto's van cars en ze hebben ook leuke pluce auto's van bliksem en takel.
Hier een "sloper" zoontje. Moet zeggen dat de auto's van toet toet erg leuk zijn en tot heden heeft hij ze nog niet kapot gekregen, ook erg leuk uit te breiden aanrader
Toet toet zijn hier inderdaad favoriet maar ook de Tonka auto's is van rubberachtig plastic gemaakt. Moet zeggen dat daar ook heel erg fanatiek mee gespeeld word. Linkje van een Tonka auto: https://www.google.nl/search?q=tonka+auto&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wPmtUs_UIIeZ0QWv34HYBw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642#facrc=_&imgdii=_&imgrc=dpA6eHjI0CflBM%3A%3BdRSzHDHJd9SBFM%3Bhttp%253A%252F%252Fintertoys-media-nl.r.worldssl.net%252FImages%252FGeneric%252FProducts%252FArticle%252F707236_a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.intertoys.nl%252Fspeelgoed%252Ftonka-zachte-knijpauto-707236.html%3B367%3B275
haha wat een hulptroepen al...super hoor al die tips. De toet toet auto's ken ik, zijn die ook los leuk dan? Want de garage wil ik er niet van, want hij krijgt van ons een houten garage. De andere links kende ik nog niet, die ga ik even bekijken. Ik ben op zich niet bang dat hij ze sloopt, maar vind die kleine ijzeren nog niet zo geschikt op deze leeftijd.
Toet toet auto's zijn inderdaad los te koop (en je hebt er veel!!!) maken alleen wel lawaai en hier is de hit Bram de brandweer. "Bel 1,2,3 en IK kom de brand blussen"
De toettoes zijn ook los verkrijgbaar. Je hebt zelfs racewagen ralf er los van. Je moet wel ff zoeken voor je ze allemaal hebt en let ook op de prijs bij de ene winkel zijn ze net wat duurder dan de andere. Succes met de speurtocht!
Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag een grote plastic brandweerauto van de HEMA gekregen. Zoals deze: ⥠Brandweerauto HEMA met geluid - Speelgoed | Auto's - Marktplaats.nl Is natuurlijk geen echte cars, maar lijkt er wel op en hij rijdt er heel makkelijk mee en vind het geluid geweldig!
ja toet toet auto's zijn los te krijgen ja.. Wij kregen piet politie. Ik word er gek van! Manlief heeft hem na een luier incident onder de kraan afgespoeld, maar helaas, piet doet het beter dan ooit! Hij stopt nu helemaal nooit meer... Dus onverwoestbaar: check! En als 'jongensmoeder' moet ik wel even heel hard gniffelen van Hello Shitty
Ik had eerst hetzelfde gevoel als jij bij die kleine ijzeren autootjes. Maar de tante van mijn man kwam er telkens mee aanzetten en hij speelde er graag mee. Hij heeft er zichzelf nooit pijn aan gedaan en ik keek altijd dan of de banden eraf konden. Bij sommige gingen die eraf en die bleven er ook af dan. Hij heeft nu een hele bak vol van die dingen. Voor de grotere auto's hebben we wel plastic. Hij heeft vanalles door elkaar en heeft ook niet echt een bepaalde voorkeur voor toet toet of cars. Speelt met ze door elkaar en dan ook nog zijn treinen erbij.
Ik zou zelf geen plastic kopen.. Tenminste hier is dat geen succes is gewoon snel stuk maar de toet toet auto's zijn van hard pladic die blijven wel goed.. De Card auto's trouwens ook.. Heb ze hier al zo lang en niet kapot te krijgen .. Maar zacht pladic doen ze hier een uur mee dan zijn de wieken er bijvoorbeeld af.. Cars duplo is wel heel sterk en kunnen ze uren mee spelen .. Maar wat een nadeel is dat he ze vaak 100 keer in elkaar kan zetten als je kindje nog te jong is om het zelf te doen..