Ervaring andere jongensmoeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ingrid82, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant zou ik een meisje best leuk vinden, aan de andere kant ben ik meer een jongensmoeder. Ach we zien het wel, ik ben met allebei blij. Peutermuis heeft besloten dat hij in plaats van een brusje liever een goudvis heeft, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren hahaha :D

2. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog maar 1 kindje maar wel een zoontje, Veel mensen dachten tijdens me zwangerschap dat het een meisje wel zou worden maar had altijd het voorgevoel dat het een jongetje zou zijn en ik had ook nog eens gelijk :) Ik vindt het maakt eigenlijk niet uit wat het geslacht is want het is en blijft je kind :) Stiekem ben ik wel heel erg blij dat ik juist een zoontje heb gekregen.

3. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik heb een grote broer en had niet anders willen hebben! Mijn grootste nachtmerrie toen ik klein was, was nog een zusje :p Dan zou ik niet meer de kleinste zijn en ik vond het juist zo gezellig met mn broer samen. Hij ook trouwens en we zijn nog steeds hecht. Dus ik herken de angst voor het niet hebben van een zus als meisje, of broer als jongen ook helemaal niet.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik wilde alleen maar een grote broer zodat hij knappe vrienden mee kon nemen :D En misschien wilde ik ook stiekem een zoon voor mijn vader. Al kan hij zich nu helemaal uitleven met 3 kleinzoons, geweldig leuk om te zien :)

Deel Deze Pagina