Ervaring angel sound ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loeka, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik heb de angel sound nog niet , ik denk met een week of zo , weet niet hoe snel ze gaan leveren . ;)

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Nee met 7 weken zit het inderdada nog nietonder je navel, met een beetje geluk zit het net waar de haartjes ophouden op je schaambeen maar het kan nu ook nog een stuk dieper liggen. Ik ben nu 24 weken zwanger en het zit net 2 vingers boven mijn navel boven mijn navel. Als ik zit een stuk hoger.

3. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo,

wij hebben gisteren voor het eerst de echo gehad, van ons tweede kindje, en toen zagen we het hartje kloppen,
    savonds op bed dacht ik, laat ik met de angelsound het hartje gaan proberen te zoeken, en ja hoor, na 5 minuten rustig en goed zoeken hem ik het gevonden, al redelijk boven mijn schaambot aan de rechterkant, daar lag kleine uk te spartelen,

WAT EEN MOOI GELUID en dat met 10 weken en 1 dag.
    SUPPER geweldig.

dus hier een goede ervaring.

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    leuk he ik vond het ook zo gaaf om te horen had het ook niet verwacht met 10 weken ..
    ik luister elke morgen heel even ,als ik het hartje gevonden heb luister ik 10 sec en dan stop ik meteen ,weet niet zo goed wat ik m oet geloven of het schadelijk is of niet ..
    het zijn toch geluidsgolven ....
    liefs

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

het zijn indd geluidsgolven en naar mijn weten is het neit schadelijk.
    ik heb mezelf voorgenomen om neit elke dag te gaan luisteren,
    mijn man en ik hebben besproken dat we in het weekend als we dan op bed liggen samen gaan luisteren.
    dus 1 keer in de week, want als ik het vaker zou doen en eht niet een keer lukt wordt ik panische, zo zit ik in elkaar.
    dus vind 1 keer in de week wel genoeg.

bij mijn eerst heb ik het nooit gedaan, en nu bij de tweede heb ik hem te leen, en wil het ook niet te vaak doen.

was al blij dat ik het met 10 weken hoorde.

anita

Deel Deze Pagina