Dag dames, Ik had bij kijkshop een apparaatje gekocht om naar het hartje te luisteren maar dat was echt waardeloos geluid. Ik wil nu deze kopen, zie link. De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons Iemand op zw ervaring met dit apparaat?
Jup, Wij hebben dezelfde ook bij deze web winkel gekocht. Prima geluid. Het was de eerste keer wel even goed zoeken. Moest veel lager op de buik dan ik dacht.
Ik had de roze angelsound (wel pas met 20 weken zwangerschap gekocht). Ik vond hem super. Heb altijd (OK, soms na een beetje zoeken) de baby gehoord. Ik heb vanwege 4 eerdere miskramen een heel onzekere zwangerschap gehad (met ook regelmatig bloedverlies), en ik moet zeggen dat de Angelsounds me heel erg geholpen heeft.
Wij hebben ook deze doppler gekocht en er veel plezier van gehad. Ook al lag mijn placenta voor, toch kon ik het hartje horen en het bloed door de navelstreng horen stromen. Ik vond het fijn om het thuis te hebben en het werkte ook al vrij snel, volgens mij bij 14/15 weken al.
deze bevalt mij goed.. hoorde et hartje met 11 weken.. je moet wel ff zoeken, vooral in et begin nog heel laag
Ik ben wat zwaarder, en heb om teleurstelling te voorkomen pas met 14 weken pas gezocht. Maar ik vindt de hartslag iedere keer weer. Ik gebruik het niet te vaak maar soms vindt ik het wel leuk om gewoon even te luisteren!
wij hebben ook deze doppler, prima geluid ik kocht het ding toen ik ongeveer net 12 weken was, eerst was het goed zoeken, omdat het best zacht nog was maar nou geniet ik er vol op van, het hartje hoor je steeds duidelijker ben nu 14 weken en 5 dagen en ik heb gister nog geluisterd.