Hallo dames Nou ben druk bezig met de babykamer, en het thema is paars ! Maar nu is het probleem dat er erg weinig paarse spulletjes te krijgen zijn. Zoals bedtextiel enzo. Als iemand tips heeft dan zou dat heel fijn zijn. Alvast bedankt
Witte lakentjes zelf paars maken? Met van die textiel verf?!? zo kan dat natuurlijk ook met aankleedhoezen enz. enz. (al heb ik die wel paars bij de whekamp gezien geloof ik!) Gewone stenen bloempotten (van die roodstenen) paars verven...
Het paarse deken die riv hierboven al aangeeft heb ik ook, is een mooie kleur paars! Verder heb ik geluk met een handige moeder, die alles voor me kan maken wat ik wil. Ik hoef alleen maar stofjes e.d. op de markt te kopen, een voorbeeldje uit te printen en ze maakt het Misschien ben jij zelf handig of heb je een handig familielid?
Wij hebben ook een paarse kamer voor onze dochter gemaakt. Heel haar kamer is tinkerbell. Alle tinkerbell spullen zijn over het algemeen paars. Misschien ook een idee?
Wij hebben trouwens een muur lichtpaars behangen, is behang van tinkerbell en we hebben daarbij tinkerbell stickers gekocht om op de muur te plakken. De andere muren zijn met wit behang met tinkerbell-elfjes behangen.
hey dames wat een leuke reacties allemaal Ja we hebben een muur van de kamer al paars geverd en de plinten zijn ook paars. Lampje bij de babydump in het paars gekocht maar leuke mandjes of lakentjes zijn helaas moeilijk te vinden. Zou natuurlijk wel dat verven eens kunnen proberen goeie tip, lakentjes bij babydump had ik gezien maar helaas niet mijn smaak ....
Marktplaats? Misschien is paars stiekem een beetje 'uit' ofzo, waardoor het niet meer in de winkels verkocht wordt, maar staat het nog wel op internet...? Ik zou gewoon ff kijken!
Ik heb bij de prenatal toen een heerlijk warme en zachte ledikantdeken gekocht. De ene kant was lichtpaars en de andere kant donkerpaars. Wit lakentje erbij en het is helemaal leuk! Ook heb ik op de markt nog een keer mooie lila stof uitgezocht met ruitjes en een kanten randje en hier een lakentje van laten maken.
Wel een duur merk maar Koeka heeft een supermooie paarse wiegdeken, en in diezelfde kleur ook wat andere spulletjes (aankleedkussenhoes e.d.).
Volgens mij kun je best veel paars vinden als je via een zoekmachine zoeker op bijv "ledikantlaken paars". Ik ben op zoek naar lakenswaardig felle kleuren (het liefst geblokt) en ik kom best wel veel paarse dingen tegen.
zijn die nu in de aanbieding? of hebben ze die gewoon in het assortiment?? moet ik daar toch maar eens gaan kijken