Man oh man wat voel ik me lichamelijk een dweil...... Na een zwangerschap van 9 maanden met wat kleine kwaaltjes die niet heel noemenswaardig zijn en een prima bevalling is voor mij het Ontzwangeren aangebroken. Pijn in mijn rug en schouders, constant moe gevoel, mijn haren vallen met bosjes uit en weer voor het eerst menstrueren, jippie Ik doe mijn bevalling liever opnieuw dan me zo ellendig voelen, bah bah. Ik denk er zelf aan eens naar de osteopaat te gaan om mezelf weer terug in balans te brengen, ik heb daar eerder al veel aan gehad. Hebben anderen nog tips om deze tijd door te komen?
Kvoel helemaal met je mee! Hier ook volop in de ontzwangerfase. En ik roep ook meerdere malen ik beval nog liever dan dit... Helaas kan ik je geen tips geven, ik laat het allemaal maar over me heen komen. Het ergste vind ik nog de stemmingswisselingen. in de zwangerschap geen last van gehad. Maar nu......
Vreselijk he? Hier 2,5 maand verder, en voel me soms lusteloos, nergens zin in veel janken bah. Lichamelijk nog erg snel moe na keizersnede. En ben ook snel vol in mn hoofd en snel overprikkeld
Ja, herkenbaar... Zwanger zijn en bevallen en de kraamtijd: easy peasy. Ontzwangeren echter... Lig dan helemaal met mezelf in de knoop. Na de eerste zwangerschap kende ik mijzelf niet meer terug, deze keer gaat het beter, maar wel met voldoende rust (waar het kan met twee kinderen...), gezond eten, beweging en ontspanning. En aftellen, nog maar een half jaar te gaan!
Gelukkig ben ik niet de enige 😀. Mijn partner geeft al regelmatig de opmerking dat het erop lijkt dat ik 9 maanden menstruaties aan het inhalen ben ik zal blij zijn als dit voorbij is!
Ik ben al wat langer aan het ontzwangeren, maar ik hoop van harte dat ik over 3 maande weer alles onthoud en niet op mijn werk ALTIJD mijn gekolfde melk vergeet en ik eindelijk weer mijn woordenschat optimaal kan gebruiken. Ik kom zelfs niet op woorden. Lichamelijk ben ik er wel goed van af gekomen, dat scheelt!