Ik heb op t bedje van mijn kindje een dekentje, zo een van de prenatal die je enkel of dubbel kunt doen. Ze ligt niet in een slaapzakje. Wie doet dat nog meer zo?
Amy lynn kreeg hier een slaapzakje toen ze onder de dekens uit ging kruipen en daardoor koud werd. daarvoor altijd alleen een dekentje
Hier ook geen slaapzakje, hij vertikt het ermee te slapen. Hij stopte pas met huilen toen ik het uittrok, sindsdien geen slaapzak. Ook is het een zwetertje, hij zweet zich de pan uit soms en denk dat die slaapzakjes te verstikkend voor hem waren(zelfs een filterdun slaapzakje weigerd hij). Een lakentje met een zomer katoenen dekentje gaat prima.
Wij zijn een slaapzakje gaan gebruiken omdat Thirza zich helemaal bloot woelde en het steenkoud was op d'r kamertje, zeker van de winter met die kou. Maar als ze gewoon onder de dekens zou zijn blijven liggen, hadden we die slaapzak lekker gelaten voor wat het was. Is niet verplicht toch? En scheelt weer geld om andere dingen van te kunnen kopen
Ik vraag het, omdat mijn meisje, 20 weken oud, zich nu bloot woelt. Nou ja ze ligt met kleertjes aan hoor... Maar ik vraag me nu af of ik niet toch op de slaapzak over moet...?
let maar op als ze straks hun bed door gaan kruipen en schuiven hahahha. Ik heb tot 4 maanden alleen een dekentje gehad maar ze lag op den duur gewoon niet meer onder dat ding. Vandaar dat de meeste een slaapzak gebruiken op den duur
Hier ook alleen een dekentje, ligt dan een dekentje onder hem en bovenop hem. Zodra ik de kamer uit ben en 5min later ga kijken ligt meneer aqndersom helemaal tegen de spijlen aan zonder dekentje whaha. Heeft wel altijd pyama aan en ik leg hem dan altijd weer even goed en dekentje eroverheen. Moet ook maar is aan een slaapzak denk ik
is voor mij ook de reden dat ik een slaapzak heb hoor. Ze woelen en doen veel in hun slaap dus in die lekkere winter van dit jaar lag ze steeds zonder deken. Straks het warme weer in en dan in een zomer slaapzak in een rompertje als het te warm is.
Wordt ze wakker zodra ze bloot ligt? Dan zou ik een slaapzak kopen. Als het voor haar blijkbaar warm genoeg is, is het niet echt nodig denk ik. Mijn zoontje woelt ook, hij slaapt nu in een romper en zomerslaapzak.
Wij hebben een dekbedje en als het warmer is een dekentje. Evy heeft een pyama aan en woelt zich alle kanten op en het eindigt meestal dat ze erop ligt. Zodra ze slaapt leg ik de deken of het denkbedje over haar heen. Het frustreerde Evy zo'n slaapzak. Sinds dat ding de deur uit is, slaapt ze beter en ook op haar buik.
Ik ben met een slaapzak begonnen toen ze aan de andere kant van het bed wakker werd omdat ze het te koud had... Nu doet ze het ook nogsteeds maar blijft ze lekker warm
Hier trapt ze de dekentjes van zich af en ze wordt wakker als ze het te koud krijgt (tenminste 's nachts voelt ze wel eens koud aan en ze komt geregeld 's nachts) Geen idee of de slaapzak helpt, maar ze heeft er in elk geval eentje aan.
Hier wel een slaapzak maar ik zit te twijfelen of ik heb weg doe. Finn zweet enorm en wordt echt vaak zeiknat. Hij kruipt altijd onder zn dekens vandaan daarom heeft ie een slaapzak....hij slaapt ook verder gewoon hardstikke goed. Maar dat ie zo zweet kan toch niet goed zijn?
Hier nog nooit een slaapzak gebruikt. Ze slapen alle drie onder een lakentje + dekentje, dit werkt bij ons prima en ze wurmen zich eigenlijk nooit blood, dus ook geen reden om een slaapzak te gebruiken hier.