Iemand ervaring met travelbag voor kinderwagen in vliegtuig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Druif, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

wij nemen de kinderwagen mee op vakantie in het vliegtuig. We hebben een Easywallker en net als voor sommige andere merken wordt daarvoor een travelbag verkocht.

Heeft iemand daarmee ervaring? Is de kans op schade erdoor kleiner?

Of heeft iemand een andere manier om de wagen + bak te beschermen?

Voor een buggy is ukkie nog te klein, dus dat is geen optie.

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Er wordt aardig gegooid met de bagage, dus ik zou mijn kinderwagen (Buzz) niet meenemen, dat vind ik zonde van het geld.
    Je hebt ook buggy's met 5 standen, daar kan ook eentje helemaal plat en dat zou wel kunnen met je kindje voor die korte periode. Die zijn misschien 60 a 70 euro, liever daar schade aan als mijn kinderwagen van 1000 euro.

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Er schijnt een speciale verzendwijze voor dit soort dingen te zijn, waarbij er extra zorgvuldig mee omgesprongen wordt. Afwijkende bagage noemen ze dat.
    Ik zou het eens navragen......

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Maar zelfs dan is er veel kans op beschadiging. Mijn vader heeft dit met zijn fiets ook gedaan, maar evengoed was hij flink beschadigd. Erg zonde dus.
    Ik zou dan echt voor een goedkope buggy gaan die je in meerdere standen kan zetten.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    phoe, ik doe het ook echt niet! Wij gaan als Ymke 9 maanden is en kopen een goede buggy. Ik hoop dat ze dan kan zitten en anders gaan we gewoon niet zoveel met haar rijden ;)

6. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Idee om er eentje aan te schaffen bij een kringloopwinkel voor een paar tientjes hoogstens? Of via Marktplaats? Dan kun je ook nog overwegen om hem op de terugreis op het vliegveld van je vakantieland achter te laten...

Deel Deze Pagina