wij hebben als thema beetje jungle achtig, vind het erg leuk omdat het vrij apart is en omdat veel mensen er niet van houden vind ik het juist leuk omdat weinig mensen het hebben, daarom zal het niet gauw vervelen hihi. smaken verschil
uhmz tja mijne heeft geen thema wil een stoere kamer ik heb witte meubels en ga 2 muren bruine kleur geven en 2 laat ik wit. op 1 van die muren komt een tekst met letters STOER! te staan en rest ga ik in bruin en creme tinten aanpassen. (met eventueel kleur turkoois of hoe je dat ook schrijft )
wij hebben niet echt een thema ofzo ik wil het allemaal zo neutraal mogelijk houden we hebben room witte meubels gekocht en ik wil daar iets van bruin of zand kleur erbij doen wel vind ik die happy horse farm schaapje zo leuk dus wie weet wordt dat het thema wel
Niet echt een thema. Maar iedereen die ons kamertje ziet, denkt meteen retro in een nieuw jasje. (bruin-wit-oranje met strakke meubels, zie album)
Wij hebben een zebra thema. Dus jullie kamertje had hier prima gestaan. Al was het dan wel een beetje druk geworden met het zebra-behang en de grote zebra-muurschildering Wij hebben dus een muur met zebra-behang, en de andere drie muren zijn knalgoren. Op een van de muren is een zebra geschilderd met een gedichtje ernaast (die ook op ons geboortekaartje stond). Verder witte meubeltjes. Zal wel even een fotootje in mijn album plaatsen. LOVE ZEBRAS
Hier geen thema, maar een bijeengeraapt zooitje van allerlei leuke dingen, mijn zoontje heeft er nog niet over geklaagd .
cool hoor ! wel heel erg leuk, tegen woordig is die beesjes van guusje nederhorst ook heel leuk het schijnt dat je er al heel veel spulletjes voor kan krijgen TIPie dan? haha
wij wilden eerst voor winnie the pooh gaan.. maar zit nu toch beetje te twijfelen want we hebben hem zeg maar al bijna af moeten alleen nog schilderijtjes ophangen haha.. Check me album
De bedoeling was een zee/strand/bootjes thema. Maar daar zijn we toch wat vanaf geweken, er zijn zoveel leuke spulletjes te krijgen! De muren zijn bruin, wit en babyblauw, de meubels zijn wit en voor de rest allerlei vrolijke kleurtjes! Ik zal straks nog wat nieuwe foto's in m'n album zetten (lucht met wolkjes lamp en vliegtuigje) en mobiel van zeilbootjes, nijntje schilderijtjes, etc.) Het klink wat chaotisch, maar het past echt bij elkaar!
Ik had vanaf het begin al schaapjes/lammetjes in mn hoofd. En nu blijken ze bij prenatal ook nog mobieltjes enzo er van te hebben (ga die wel n leuk gekleurt jasje aan trekken anders ben ik bang dat mn baby ze niet boeient vind) en...ik neig n beetje meer naar lente thema... Maar dat kan ook komen omdat ik er zo naar uit kijk naar die lente nu