mini loco vs maxi loco

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Miss T, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Tot welke leeftijd is mini loco écht nog leuk?

Mijn dochter heeft wel maxi loco (ooit eens gewonnen door schoonmoeder) en daar speelt ze af en toe mee. Maar er zijn zo weinig boekjes te koop voor kinderen in groep 4. Ik twijfel tussen een nieuw boekje bijkopen voor maxi loco of een set mini loco aanschaffen.

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Niemand?!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
  4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Die site had ik ook gevonden, maar het gaat me om de ervaringen van ouders.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Hier vinden ze Loco sowieso niet zo boeiend...

Als ze het maar af en toe speelt dan zou ik niet voor die een of twee jaar nog nieuwe loco en nieuwe boekjes aanschaffen...dan zou ik eerder de boekjes die je voor de maxi loco nog niet hebt kopen.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Die link had ik geplaatst omdat je aangaf dat er zo weinig beschikbaar is voor groep 4. Uit ervaring weet ik nl dat veel boekhandels maar een beperkt assortiment aan Loco-boekjes in de winkel hebben ;)
    Mijn dames werken wel regelmatig met Loco, maar ja dat zijn de Duitse Locoboekjes, dus daar heb je niet veel aan :D daar komt bij dat de Duitse uitgever veel meer titels in het assortiment heeft dan de Nederlandse uitgever.

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Oh oké, sorry. Ik had die site bekeken en ik vond het toen al weinig. Ik kijk eerst altijd op internet, daarna pas in de winkel. Als je het vraagt, kan er vaak toch wel wat besteld worden, is mijn ervaring.

Duits zit er niet in, helaas. Jammer.

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter vond het ook nooit zo geweldig, maar ze heeft nu dus een set Maxi Loco met een boekje over spelling. Dat vindt ze dan weer wel leuk. En ik zag dat je bij Mini Loco ook boekjes had van Foeksia en Dolfje Weerwolfje. Vandaar dus mijn vraag.

Deel Deze Pagina