Heel handig, mijn 4 maanden oude dochter slaapt er nog steeds in. Ze sliep in het begin tussen ons in op bed en nu in d'r eigen bedje in de babynest en af en toe nog tussen ons in. Heel handig, je kunt hem beneden op de bank leggen of zelfs in de wandelwagen (in het begin) en je kunt hem meenemen naar anderen als je op visite gaat, mijn dochter heeft er overal wel in geslapen. Ze past er nu nog in, maar ik denk over een maandje of misschien 2 maanden niet meer.
Ons zoontje wilde echt niet in zijn wiegje slapen in het begin. Hebben zo'n ding gekocht en daarin sliep hij heerlijk tussen ons in. Ook op de bank of in de box. Ik vond het ideaal en was voor ons echt een perfecte oplossing.
ik had hem graag gehad maar ik vond hem te duur voor de korte tijd dat je hem waarschijnlijk gebruikt.. de jongste heeft vlak na haar geboorte vaak tussen ons in gelegen.
Goed kijken hoor want ik heb de sleepyhead (ja duur) maar is totaal anders dan done by deer veel steviger echt niet te vergelijken
Ik wil 'm deze keer ook. Als ik eerder van het bestaan had geweten, had ik 'm voor mijn andere kinderen gehad. Mijn neefje slaapt er nog steeds in en hij is twee jaar. In het begin nam mijn broer de krib overal mee naar toe zodat hij een veilige bekende slaapplek had. Zij hadden via deze site: https://www.baby-krib.nl
Deze zijn erg mooi en een stuk goedkoper, heb je hier zelf ervaring mee? Ik heb even gebeld en ze hebben geen afneembare hoes maar kunnen in z'n geheel in de was, iemand een idee hoe dat bij het nestje van Done by deer is?
Geen idee. Ik heb eentje met een uitneembaar matrasje. En de rand is ook uitneembaar. Merk is Fillibabba, iets 'luxer' dan done by deer. Geen idee of daar ook een matrasje in zit. Wel zo prettig om het te kunnen wassen zonder het matrasje en de vulling te beschadigen. Dat is dat tientje (of 2?) extra wel waard vind ik. Zeker bij intensief gebruik.
Net het topic wat ik zocht. Ben mij nu ook aan het oriënteren op een babynest voor de 3e. Als er nog meer tips zijn mbt merken en websites, graag!!