die kleine rolt al bijna 1,5 maand alle kanten op, alleen niet in bed. in bed altijd netjes op zn rug en klaar maar ineens sinds een paar dagen heeft ie ontdekt dat het ook in zn bed kan dus heb gelijk het bed 1tje naar beneden gedaan alleen...hij wil niet meer slapen hij heeft het veel te druk. hij rolt de hele tijd door zn bed heen, ook s'nachts elke 2 sec schopt ie de dekens weg en dan begint ie. alles vliegt door zn hele bed heen. dus vannacht lag ie helemaal raar in zn bed zonder dekens. dus maar een slaapzak kopen denk ik heeft jullie kleintje dat ook gehad? vind het niet erg hoor maar hij ligt elke keer zonder dekens s'nachts en dan ben ik bang dat ie dalijk kou vat ofzo. of stikt door zn knuffels. misschien maar even weghalen net ook.. hij lag al 45 min in bed, en hij was echt moe. maar dan kom ik kijken en dan alleen maar te rollen, lachen en gek doen in bed. en zo tref ik hem dan aan s'nachts en overdag.
Waarom zoveel knuffels in bed? Ik zou een slaapzak kopen. Het draaien zal misschien niet minder worden maar dan blijft hij wel bedekt iig. Ik heb bij mijn zoontje geen laken of deken meer. Zo kan hij er ook niet met zijn hoofd onder komen oid. Hij heeft wel een muziekmobiel boven zijn bed maar in zijn bed zelf liggen alleen een knuffeldoekje en een popje. Als ik zoveel knuffels in bed zou leggen gaat hij echt niet slapen maar 'spelen' denk ik.
jaa voor de sier eigenlijk haha hij keek er echt nooit naar. tot van de week ineens. nu hij ze heeft gezien vanuit buikligging zijn ze ineens wel leuk
haha, hier is het in bed ook meer spelen dan iets anders. Pas als ze echt heel moe is gaat ze slapen. Ook met staan en zitten (zelfs met slaapzak).
Ik zou vanaf nu zijn bed wel leeg maken, de knuffels kunnen wel gevaarlijk zijn 's nachts. Misschien een tutlapje, maar geen 'harige' beesten . En inderdaad een slaapzakje gebruiken
onze dochter ligt ook altijd te draaien, strak instoppen werkte niet want ze frut net zo lang totdat de dekens eraf zijn. Dus die hebben we maar uit bed gehaald, net als de knuffelbeest. Nu ligt alleen in haar bedje, zijzelf met slaapzak, knuffeldoekje en een speen..
Gister had ik mijn jongeste in bed gelegd en na 1,5 uur hoorde ik hem opeens hevig kletsen en doen en snapte er niks van want hij sliep altijd gelijk. Dus na 15 min ben ik toch eens gaan kijken wat hij aan het doen was. Ik vond hem precies zoals jou zoontje. De dekens lagen nog perfect ingestopt dus hoe hij eronder vandaag is gekomen zondt dat hij de dekens heeft afgetrapt vind ik erg knap haha. Hij vond het grappig in ieder geval. Ik heb hem weer recht gelegd en toen ging hij lekker slapen
Haha geweldig! Hier tref ik Simon ook regelmatig op de rug aan (hij slaapt op de buik). Ik vind het zo cool! Ik zou ook een slaapzak gebruiken, wie weet helpt dat wat, en dan kan hij ook niet onder de dekens terecht komen met zijn hoofdje. Ook zou ik de knuffels weg halen.
hier ook zo eentje die draait in bed! na de eerste keer heb ik de knuffels uit bed gehaald, hij sliep zoiezo al in een slaapzak en nu ook vaak zonder dekens die schopt ie gewoon weg maar hoor hem eigenlijk niet s'nachts dus hij zal het wel niet koud hebben dan.
ja heb ze vanmiddag weg gehaald. dus ineens een heel leeg bed. hij heeft ook nog een hydrofiele doek onder zn hoofd voor het spugen maar ook die moet het ineens ontgelden. die word ook weggehaald door hem en gaat zn hele bed rond en morgen maar op zoek naar een zomerslaapzak denk ik ik kan nu net zo goed niet de deken over hem heen doen want hij schopt hem gelijk weer weg. heeft ie nooit gedaan. ineens van 1 op andere dag doet ie dat
Overigens schitterende foto's. Ik word daar altijd zo blij van Als hij te druk is om te slapen, dan zou ik zijn bedje zo prikkelarm mogelijk maken. Mobiel dus weg, knuffels weg. Noor die dendert ook haar hele bedje door, maar die heeft altijd al een slaapzakje gehad. Ze heeft nu alleen een pip muziek knuffeltje aan haar bedje geknoopt en 1 knuffel in bed.
hier is de deken al een tijd weg, slaapzak slaapt ie sowieso al lang in... in bed hooguit een knuffeldoekje hoor...ik zou de rest weg halen grappig mijn zoontje lag ook altijd heel stil en plat...nu sidns een klein maandje, alle kantne op...rollen draaien....slaapt ook sinds 2 weken op zn zij ineens! hydro zou ik ook weg halen, gewoon ene molton doet al genoeg hoor, tenminste spuugt ie ehct nog veel!? en idd die mobiel is erggg afleidend denk ik!
daar hebben ze de slaapzak voor uitgevonden. ik zou het ook iets minder "leuk en gezellig" maken in bed en boven bed.