ervaring Baby Sensory gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Heel76, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heel76

    Heel76 Actief lid

    15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo,

    Ik kwam vandaag een advertentie tegen voor Baby Sensory lessen.
    Ze zeggen dat in de lessen aandacht wordt geschonken aan oa babygebaren, babymassage, babyyoga en muziek.

    Het klinkt allemaal heel leuk, vooral omdat je elk moment kan instromen en elke les anders is.

    Alleen nu ben ik dus op zoek naar mama's die deze lessen hebben gevolgd.
    Ben benieuwd hoe deze waren
    En of je vindt dat het het geld waard is enzo.

    Ik hoor het graag!

    Gr Heel76
     
  2. Cioccolato

    Cioccolato Nieuw lid

    6 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Heel76,

    Samen met mijn zoontje heb ik Baby Sensory lessen gevolgd in Lansingerland. Het was echt een heel gezellig uurtje, waar we allebei enorm van hebben genoten. Elke les begint met een speciaal openingslied ("zeg maar dag tegen de zon") en eindigt met een speciaal afscheidslied ("zeg maar dag tot ziens"). Halverwege de les is er een speelkwartier, waarin de babies lekker even kunnen spelen in het speelgedeelte. De lessen waren altijd weer verrassend met iedere keer een ander thema. Rode draad waren de leuke liedjes, muziek maken, gebaren, kleuren, lichtjes, ballonnen, belleblaas, grappige attributen etc. Mijn zoontje zat altijd met grote ogen te kijken naar wat er allemaal gebeurde en deed enthousiast mee. Alles mag en kan ook tijdens de les, wat heel fijn is als je kindje wat ouder wordt en zijn of haar eigen plan gaat trekken. Zeker een aanrader! Mocht je toch nog twijfelen, neem dan een proefles om het uit te proberen. Succes!
     
  3. Marrieke

    Marrieke Nieuw lid

    6 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb baby sensory gevolgd toen mijn zoontje nog maar twee maanden oud was, totdat hij 5 maanden oud. We hebben er samen erg van genoten. Ook de kleinste babies vinden de muziek, bewegingen, massages, etc prachtig. Je leert goed wat jouw kind leuk vindt en kan dat thuis dan ook toepassen. Ik vond het ook gezellig om andere moeders te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Gewoon doen dus!
     

Deel Deze Pagina