Ik heb een leuk artikel gekocht om van links naar rechts aan de maxi cosi in de auto te bevestigen. Jullie weten waarschijnlijk wel welke ik bedoel. (bv die van Nijntje, woezel en pip (of hoe ze ook mogen heten..) Nu vraag ik mij af of ik deze ook aan de kinderwagen(bak) kan bevestigen of moet ik dan op zoek naar ander speelgoed? Je kunt hem met klitteband vastmaken.
Die ik heb, ook met klittenband kan niet (of met heel veel gefrot) aan de kinderwagenbak. Ik heb een speelboogje gekocht dat met klemmetjes werkt... Zal eens kijken of ik een foto'tje kan vinden... Dit is niet degene die ik heb, maar dan heb je een idee...
Ik heb ook zo'n ding met klitteband, die heb ik eigenlijk voor de Maxi-Cosi gekocht maar heb nog niet geprobeerd of 'ie ook aan de kinderwagen kan. Denk niet dat dat gaat passen. Deze heb ik: Tiamo Autostoelspeeltje Gino Giraffe Rood | Speelgoed | Baby-Dump Voor de kinderwagen had ik eigenlijk zo'n beestje met zo'n grote clip in gedachten om eraan te doen. Daar heb ik o.a deze voor: Tiamo Trilfiguur Gino Giraffe Ecru | Speelgoed | Baby-Dump
Ik had aan de bak aan de boog avn de kap een speeltje hangen zoals het boekje van nijntje. Mijn ervaring is dat ze er niet erg mee spelen ze gaan dat pas doen vanaf 4/5 maanden en dan is het toch niet erg intensief. Hang er gewoon wat aan dat je thuis ook in de box gebruikt is het nog bekend ook.