welke buggy?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bo2008, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden welke buggy hebben jullie en waarom vind je die zo goed...
    zo voor mijn 1 jaar oude dochter een buggy maar zie door de bomen het bos niet meer ....hij moet makkelijk inklapbaar zijn en ook op de fiets te doen zijn
    verders ben ik echt een leek dus hopelijk kunnen jullie mij helpen (vast wel;) )

2. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    hebben hier de quinny zapp, (net als de rest van nederland zo te zien als ik door de winkeltstraat loop..) vind m heel fijn. je kan er ook een fietsdrager bij kopen, en hij is makkelijk inklapbaar (en lekker licht!)

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een topmark buggy .
    hij is ligt in gewicht, rijd makkelijk.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Zaterdag zijn wij naar de prenatal geweest en hebben we allerlei buggy's getest. Wij wilden een redelijk goedkope buggy, van rond de 80 eruo. Die in meerdere standen kan, lichtgewicht, lekker rijd en makkelijk in en uit te klappen was. Verder moet die mee kunnen op de fiets.

Vele buggy's hebben we geprobeerd, van prenatal eigen merk, koelstra, chicco, quinny, titanium en maclaren.
    De maclaren stak er echt bovenuit!!! Alleen was deze 220 euro. Nu had ik hem toevallig laatst op internet voor 159,- gezien. Dus die hebben we besteld, en kreeg hem vandaag binnen.

Maar een buggy uit kiezen is gewoon erg persoonlijk, net al een kinderwagen. Ga gewoon naar een babywinkel, en ga proefrijden!

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Heb een Maclaren Quest, deze na verhalen van andere moeders
    heb hem op marktplaats gekocht

6. appelthee

appelthee Niet meer actief

heeey Bo :D ...

wij hebben die van prenatal eigen merk :D .. makkelijk oppe fiets mee te nemen .. en hij is nu in het rose in de aanbieding :D :D voor 55 euries:D .. hij kan in 5 standen liggen/zitten zit een regenkap bij en een boodschappen mandje :D ..

7. appelthee

oh .. het zijn wel veel blije smileys geworden hahahaha
    maar goed ben ook super tevreden

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haiii zwelgje;) nou dat is ook spotgoedkoop en nog in het rose ook!!! haha je kent me smaak wel he;)

de maclaren ...die ga ik ook ff proberen ....
    bedankt meiden

die van qeenie die kan toch niet in ligstand?

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb ook de prenatal buggy en hij bevalt super :D

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb ook de macclaren Quest, maar wat ik wel erg jammer vind is dat ie niet plat kan. Hij kan een stukje achterover maar dat is bijna nix.
    Verder is het een erg fijne buggy.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    De quinny kan inderdaad niet in ligstand.

De prenatal buggy's, en de maclaren buggy's hebben dezelfde standen.
    De chicco (nu ook in de aanbieding bij de prenatal voor 99 euro) kan wel helemaal liggen. Maar de verkopster zei dat deze iets minder makkelijk mee gaat op de fiets. Omdat het frame wat dikker is dan bij gewone buggy's.

12. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vraagje tussendoor:

Die buggy van de Kruidvat, is dat wat?
    Wij hebben een goede kinderwagen/buggy en zoeken een goedkope buggy voor de vakantie of even snel de stad in.

13. appelthee

ik persoonlijk zou dat niet doen, dan zou ik die van de prenatal kopen voor 55 eurie :D .. en als de kleine eruit gegroeid is kun je hem ook weer verkopen :D

14. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Heb nou die bij de HEMA besteld (was in de aanbieding) :D.

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    En welke buggy gaat nou echt lang mee? Wij hebben een kindje dat waarschijnlijk later zal gaan lopen, en dus langer gebruik zal maken van een buggy.. We zoeken een leuke hippe buggy die we dus een hele poos kunnen gebruiken, die makkelijk in te klappen is en waar kindje ook fijn in kan slapen..

16. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik heb de Titanium baby Breeze. Lijkt erg op de Zapp, maar kan wel in ligstand. Ik ben er erg blij mee en Nova zit er ook erg goed in.
    Ik zie regelmatig kindjes 'hangen' in van die 'goedkope' buggy's. Persoonlijk vindt ik dat dus zielig. Ik vind dat ze wel knap moeten kunnen zitten.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben de koelstra buggy en zijn er tevreden over. Finn kan bijna helemaal plat (niet dat ie dat nog wil ;) ) en hij rijd makkelijk. We hebben een buggydrager voor op de fiets en dat gaat ook prima!

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @maartjev: Finn loopt ook nog niet (16mnd) en zit dus ook in de buggy. De verkoopster van Prenatal zei tegen ons dat de Maclaren echt het langst mee gaat, de Koelstra een mooie middenweg is en de buggy van Prenatal een prima ding is maar wel sneller een mankement kan krijgen. (maar of dat nou was om de duurste te verkopen :D )

19. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Wij hebben ook de maclaren quest en die bevalt prima!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook een Maclaren Quest
    Ideaal!!!
    Ben er erg tevreden over vooral het rijplezier.
    En Bo2008 ze hebben 'm ook in het roze hahaha

Deel Deze Pagina