Ervaringen met Wereldkind voor pretecho?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Luppy, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.174
    2.284
    113
    Hoi meiden,

Wij willen een pretecho laten maken van ons kindje in Rotterdam of omstreken. Ik kwam via internet het bedrijf Wereldkind tegen, van 2 enigszins alternatieve verloskundigen. Kent iemand deze praktijk/heeft iemand ervaring met (pret)echo's hier?

2. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

3 nov 2008
    76
    0
    0
    rotterdam
    kijk maar even bij onderwerp 4d echo gehad en zo boos en dan het berichtje van mij.

als je daar gaat niet bij de meneer gaan die daar ook werkt. dan sta je binnen 5 min buiten met foto's van je darmen en blaas :(

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik WAS er tevreden over, maar met de 20 weken echo dus niet, ging allemaal snel snel snel en erg onpersoonlijk.
    Daarbij is het parkeren daar zooooo kl*te, wij konden vaak geen plek vinden en moesten dan een heel eind weg parkeren en dan zowat rennen om nog op tijd te zijn....als je dan bezweet en kapot te laat binnen kwam, kregen we te horen; maak maar een nieuwe afspraak, je bent te laat. Dan zeg ik dat het parkeerbeleid zo k*t is, krijg je als antwoord; dan moet je maar eerder van huis weggaan....sja......we hebben dus een half uur lopen zoeken naar een plekje, hoe veel eerder moet je van huis weggaan bij hen?
    Je kunt ook alleen parkeren met chipknip.
    Nee voor mij NOOIT meer!

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.174
    2.284
    113
    oh, ok, bedankt voor jullie reacties. Wat vervelend als het zo tegenvalt. Het is ook nog zo duur ook, zo'n pretecho, dan mag je toch op z'n minst even de tijd voor iemand nemen en proberen leuke foto's eruit te toveren. Ik denk dat ik dan toch maar weer bij babyview ga. Daar was ik bij de vorige zwangerschap ook en die mevrouw was op zich erg vriendelijk en duidelijk met alles.

Die kijknou.net klinkt ook goed, maar is voor mij niet bepaald in de buurt, helaas.....

5. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

3 nov 2008
    76
    0
    0
    rotterdam
    nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik as maandag gratis terug mag komen bij ze, want ik heb natuurlijk wel een klacht ingediend

Deel Deze Pagina