Hallo allemaal, Ik wil morgen het babybadje van het merk Bambino (Kruidvat) kopen in de opruiming voor maar 7,50 euro. Alleen ze hebben er geen badstandaard bij. Weten jullie misschien op welke 'universele' badstandaard dit badje past en wie deze verkoopt? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik zag hem ook, vond hem er erg mooi uitzien, ook ideaal om later onder de douche te gebruiken. Helaas heb ik gekozen voor de dure baby jou badset. Achteraf zonde want je gebruikt het echt maar even (tenminste hier). De onderkant is vrij recht en de afmetingen lijken anders dan die van het hema badje en die van prenatal (beide ook niet duur). Ik denk dan ook niet dat zo op die standaard passen.
Hoi, Ja zo heb ik het badje dus ook al staan bekijken. Vindt het een mooi stevig badje maar die stadndaard he... Ik wil die toch ook wel graag hebben. Het is voor ons het eerste kindje dus ben ook nog niet zo goed op de hoogte wat er allemaal is. Groetjes, Juf80
Ik heb het badje ook zien staan, durf het niet aan zonder bijpassende standaard, jammer dat ze die niet hebben..
Je kunt wel heel makkelijk terug brengen bij het KV wellicht kopen en dan gaan passen bij de HEMA? Daar zijn ze ook niet moeilijk (in ieder geval bij ons in de stad niet).
Aan de vorm van het badje te zien zal die niet op een standaard passen. Op een standaard moeten de zijkanten recht lopen omdat de randen op de standaard moeten leunen.
Hier dezelfde vraag. In de winkel wisten ze het niet maar mocht het badje terugbrengen dus heb er gewoon 1 meegenomen.