Heey, Weet iemand of de bykay ssc de luxe geschikt is om vanaf de geboorte te gebruiken? Ik kan er geen duidelijk antwoord op vinden... En mocht deze hier niet geschikt voor zijn, weet iemand dan een andere draagdoek met klikgespen die hier wel geschikt voor is? Ik wil absoluut niet knopen. Alvast bedankt!
Volgens mij kan deze vanaf dag 1. Als ik jou was zou ik wel verschillende met elkaar vergelijken qua draagcomfort. Wij twijfelen nog tussen de Tula en de Ergobaby. Het is net wat je fijn vindt.
Ik zou eerder kijken naar een draagconsulente bij je in de buurt, die hebben soms inloop waarbij je kan passen. De meeste dragers die goed en comfortabel zitten voor de baby en voor jou liggen niet in de winkel helaas... Veel wat in de winkel ligt is niet zo ergonomisch... Bij mij zijn de eerste maanden dragen 'verpest' door een Babybjörn die baby echt niet leuk vond en voor mij ook niet fijn zat. Ik meen dat Bykay wel beter is dan Babybjörn, maar heb er zelf geen ervaring mee. We hebben nu een Manduca, draagt heel fijn, zou ook vanaf geboorte kunnen want er zit een insert in, maar ik moet nog gaan zien hoe dat daadwerkelijk zit straks. Denk dat ik eerste maanden doek ga gebruiken. Ik hoor ook vaak mensen de Marsupi noemen, dat die erg fijn is voor newborns. Volgens mij is die wel alleen het eerste jaar geschikt en dan echt te klein.