Hey meiden, Bij 10 weken had ik een echo, alles zag er goed uit. Alleen het buikje was nog niet volledig gesloten(lag kog een klein stukje darmen in de navelstreng) dit was niets om ons zorgen over te maken. Maar toch blijft het door m'n achterhoofd spoken. Vrijdag heb ik een echo voor de combinatietest en hoop dat de darmen dan in het buikje gezakt zijn. Zijn er meer meiden die dit gehad hebben? En hoe liep dit af?
Yep hier was dat ook. We moesten toen een week later terug komen ter controle en toen was alles goed. Het mag nog met dit termijn.
Kan heel goed ja. Bij mij was t met termijnecho net noet goed zichtbaar. Later bleek t ook hierom te gaan maar was met 13 wk prima
Lieve Jajo!! Wat vervelend zeg. Dit soort onzekerheden zijn echt niet leuk. Zeker met jou geschiedenis. Wel fijn om te lezen dat Dreamer en Kelly een positief verhaal hebben. Dat geeft de burger moed. Succes morgen bij de echo! Ik duim voor je!!
Hier was het ook het geval. Buikje is dan nog te klein dat er alles in past. Inmiddels bijna 25 weken zwanger en bij 20 wekenecho zat alles mooi op zijn plek en was alles mooi gesloten 😊