Hoi, Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met een bakfiets van bakfietsweb.nl? Ik wil er namelijk een aanschaffen en deze bakfietsen lijken mij wel wat. Ik zit nog te twijfelen over welk model ik ga kiezen. Als jullie er eentje hebben welk model hebben jullie gekocht?
Wij hebben een bakfiets met één wiel aan de voorkant. Een tweedehands van bakfiets.nl. Deze bevalt echt supergoed. Ik gebruik hem zo goed als dagelijks, stap haast nooit meer de auto in. Voornamelijk voor de ritjes hier in het dorp maar ook wel wat verder weg. De kinderen vinden het trouwens ook super, zitten gezellig met z'n tweetje naast elkaar en zien alles veel beter dan achterop.
Wij kijken toevallig naar dezelfde. Of de kangaroo. Heb een bak met 3 wielen en wil dat ook zo houden alleen dan een nieuwe.
ik heb er een {te koop ook nog} ik was er erg blij mee, werkte als gastouder. Tegenwoordig gebruik ik hem bijna niet en mijn kindjes zijn alweer zo groot geworden dat hij overbodig is. Nu mis ik dan ook mijn gewone fietske
ik heb er een en moet zeggen dat het in elkaar zetten een pokke werk is! maar ben er heel blij mee! ik heb een knal oranje 3 wieler met witte bak en zelf een mooi doek voor gemaakt
Gaaf dat doek! Ik heb een babboe driewieler en ben er mega blij mee! Als mijn nichtje hier is gaan we ook wel eens met de bakfiets en zij vind het, net als mijn zoontje geweldig!
Wij hebben de babboe city, helemaal geweldig! Hij vervangt bij ons absoluut een tweede auto. Mijn man gebruikt hem iedere dag, ik moet zelf helaas met de auto naar het werk (uur rijden). De bakfiets rijdt soepel en ook met de afgelopen ijskoude winter was het fijn voor de kids, want met de regentent erop en een fleece dekentje over ze heen zaten ze er echt veel warmer in dan op een gewone fiets. Ook haal ik er boodschappen in, past allemaal makkelijk en rijdt veiliger met lading dan een gewone fiets. Wel hebben we daarnaast een moederfiets (Gazelle Bloom) voor als we met één of geen kindje op weg gaan.
Mijn vriendin heeft een elektrische bakfiets, kan het je echt 100% aanrader. De prijs ligt hoog, maar men, wat een fietscomfort!!