Hoii, Ik zal ook mijn ervaring even delen. Ik heb 2x de ballon gehad omdat mijn lichaam niet vanzelf weeen opwekt (heel raar). Maar bij mijn zoon was ik over de 40 weken en kreeg ik om 7u sochtend de ballon en rond 3 kreeg ik 4cm ontsluiting vervolgens hebben ze me vliezen gebroken en om 17:56 ben ik bevallen. Ze hebben nadat ze mijn vliezen hebben gebroken weeen opwekkers gegeven omdat ze toch eerst hebben gewacht. Ik was al die tijd in het ziekenhuis. Ervaring 2, was een jaar geleden ik was voorbij de 41 weken en kreeg toen om 18:00 een ballon. Bin de 2de duurde alles veel langer. Ze hebben moeten wachten tot ik 3cm ontsluiting zou krijgen, dit heeft 24u geduurd ik heb om de 4u een tabletje gekregen dat er voor zorgt dat ik ontsluiting zou krijgen. Na 24u had ik eindelijk 3cm ontsluiting en mijn vliezen waren gebroken. Vervolgens heb ik weeen opwekkers gekregen. Maar mijn lichaam was er eigenlijk totaal niet klaar voor. Mijn lichaam kreeg een soort shock van de weeen opwekkers waardoor ik binnen 1u en10 min van 3cm naar 10 ben gegaan en weeenstorm heb gekregen. Dit was heel heftig. Ik ben nu zwanger van de 3de en was eigenlijk nooit ‘bang’ van een ballon maar wil nu alles doen zo dat ik toch vanzelf weeen krijg dan de ballon. Terwijl het de 1e keer echt super ging. ik hoop dat je een mooie bevalling mag meemaken.
Dank je wel voor jou ervaring! Oh meid wat heftig bij de 2e keer! Dan kan ik begrijpen dat je er nu niet om zit te springen. Hopelijk kunnen ze het deze keer wat beter doseren allemaal en zorgen dat je wel een goede bevalling kunt hebben. Dank je wel
Hee @Nino12 , Ik hoop dat je jullie kleine meisje al in je armen hebt en alles voorspoedig verloopt / is gegaan. Spannend allemaal, ik denk aan je! ♥️