Hallo allemaal! Al een paar dagen als me kindje loopt te trappelen. Voel ik een soort tikjes die heel snel achter komen(soort van tikken van de klok maar dan tegen me buik aan en net iets sneller) voel het ongeveer 1/2 minuten achtereen en dan stopt het weer even . Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn...Jullie een idee?
haha dat zou ik wel leuk vinden alleen dan betekent het dat die dus ongeveer 1 keer per dag de hik heeft..? is dat niet een beetje veel?
je kindje drinkt gulzig van het vruchtwater. Het kan zijn dat je kindje, als het geboren is, ook vaker de hik heeft. Ik heb het ook al een paar keer gevoeld, echt een apart gevoel.
Nu voel ik mijn beebje vaak draaien, maar nog niet echt trappen of schoppen ed. Wat ik wel sinds enkele dagen heb, is een soort gsm-trilling in mijn buik die even ook zo'n 1-4 minuten duurt en met tussenpozen er is. Dat voelt even als een hele snelle vibratie zo van: trrrrrrrrrr-trrrrrrrrrrrrr Ja, hoe vertaal je dit nu in een gevoel.....lastig dus. Ik dacht eerst aan een zenuw die beknelt wordt, omdat het rechts beneden plaats vindt iedere keer, en niet direct onder mijn navel. Wat zou dit zijn dan? Herkennen jullie dit?
heb je niet per ongeluk je telefoon opgegeten Een zwangere vrouw doet rare dingen hoor. ik heb zelf sinds ik zwanger ben zo'n trillend gevoel bij mijn ribben. wat dat is weet ik ook niet. Maar ik heb het vooral als ik op mijn rechter zij lig/leun.
Sniffy: Nou, dement ben ik al aardig, maar de gsm ligt nog gewoon op tafel. Gisteren was mijn schoonzus er en die herkende het wel, maar kon het ook niet vertalen in wat er dan "echt"in je buik gebeurd. Bij mij is het staand of zittend rechtsonderin mijn buik, dus mogelijk toch zenuwen die in de verdrukking kunnen komen? en dan een trilling afgeven. Echt hoor: het is een trilling die kort van duur is, echt geen steek of zeurende pijn oid. Wie oh wie nog meer herkent dit op een of andere manier?
@poci: gelukkig ben je nog niet dement . Maar het zou best een spiertje of een zenuw kunnen zijn. Er gebeurt een hoop in je buik dat je niet kunt zien.
Sniffy: Als jij het weet, roept u maar, ik vraag het as dond even aan de vk. Mogelijk word ik er, en jij, er iets wijzer van. Heb eigenlijk meer zin in een naturel ribbel chippie ipv mijn gsm......
Sniffy: De vk dacht aan evt. iets afgeknelde zenuw die dan trilt... Nou ik weet het nog steeds niet, maar ben het gevoel inmiddels wel kwijt!