Ervaring Beco butterfly?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tese, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Deze draagzak lijkt mij ideaal. Maar het is toch een hoop geld vandaar dat ik naar ervaringen vraag. Kun je em meteen al gebruiken?

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Vanaf 3,5 kilo zou je hem met de babyinsert mogen gebruiken.
    Ervaring heb ik niet (met zo'n kleintje erin) want ik hem hem pas gekocht toen Milan 1 was en wij gebruiken hem vooral als rugdrager.
    Overigens vind Milan dat wel erg fijn.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben erg fan van mijn beco en gebruik deze sinds ze 4 weken is dagelijks. Doordat het gewicht verdeeld wordt over je rug, draagt deze erg licht. Persoonlijk vind ik dat ook een groot voordeel. Ook ligt ze er in de juiste houding in.

Ik heb hem trouwens in de uk besteld voor ongeveer 100 euro. Ik weet niet hoe dat met versturen naar nl zit, want heb de draagzaak bij familie daar laten bezorgen.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb 'm zelf niet (ben meer van de draagdoeken), maar ik ken wel wat mensen die 'm wel hebben en ze zijn er allemaal heel tevreden mee!

Je kan 'm wel gebruiken vanaf de geboorte, maar ik hoor vaak dat men liever wacht tot een week of 6, omdat 't nekje dan al wat steviger is.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat dit em wel word!

6. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik vond 'em in het begin niet zo handig, op de één of andere manier lukte het niet echt met dat inzetstuk en gebruikte ik liever de tricot doek. Met een maand of 4 zat ze er beter in en is de Beco sneler om te doen dan de doek en ook kleiner om mee te nemen. De Beco is zeker veel fijner dan alle andere draagzakken die ik ooit heb gehad/geleend enz. Krijg ook veel complimenten, omdat 'ie er zo leuk uitziet.

Deel Deze Pagina