Ik ben aan het orienteren voor kunststof kozijnen en ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met een bepaald bedrijf? Wat is goede kwaliteit? Wat heb je betaald voor bijvoorbeeld 3 draai/kiepramen voor de slaapkamers? Heb je verder nog tips?
De prijzen hangen van meerdere factoren af. Wij hebben offertes opgevraagd bij een lokaal bedrijf, wat het niet goed had opgemeten, waarbij de offerte vol fouten zat en de prijs best hoog was en dan had je alleen de basis, wou je iets extra dan kwam er nog veel geld bovenop. Daarna bij I-Kozijn een offerte laten maken en dat was een stuk voordeliger. Tevreden over de kwaliteit en de plaatsing, netjes afgewerkt en voor extraatjes betaalden we ook niet zoveel als bij de ander. Ik ben blij met de ventilatiestand op de draaikiepramen. We hebben nu geen roosters meer, ook niet nodig. In ons vorige huis wel, nieuwbouw en dat had standaard kunststof kozijnen. Door dat rooster hoorde je nog alles van buiten. Je merkte ook dat het kunststof lichter was, gewoon kwalitatief minder.