hallo meiden, Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten, maar denk dat hier de beste plek is... Ik ben 4 maand geleden bevallen, 6 weken gevloeid en toen 2 weken later was ik ongesteld. Daarna een maand de pil geslikt en een stopweek gehad waarin ik heel heftig ongesteld was en behoorlijk wat sliertjes en stolseltjes verloor. Dat vond ik allemaal nog redelijk normaal. Daarna weer begonnen met een nieuwe strip, afgemaakt en toen besloten om nog een strip door te slikken. Een paar dagen na het beginnen van de tweede strip begon ik al licht te vloeien, maar heb gewoon doorgeslikt. Maar het bleef maar bloeden en bloeden en eigenlijk was ik gewoon ongesteld terwijl ik wel de pil doorslik. Dit twee weken volgehouden en toen dus maar besloten (2 dagen geleden) om maar te stoppen met die strip en een stopweek in te lassen. En nu komt me er toch wat uit!! Heeeel veel stolsels, is gewoon bijna niet op te vangen met maandverband en tampons Ik weet niet goed of dit wel normaal is.... Kan dit nog van de bevalling zijn of is er misschien iets achter gebleven? Ik ben dit helemaal niet gewend en maak me best zorgen Iemand die het misschien herkend of zou ik toch beter even de gyn of de dokter bellen?