ervaring : besnijdenis bij 5 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamzie, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Zeg dat wel :) :)

@Miekr : hier kregen we ook geen uitnodiging om te komen kijken ( foutje blijkt achteraf want er waren wel degelijk kijkmiddagen ( elke woensdagmiddag )
    Maar we hebben gewoon zelf gebeld om te vragen of we mochten komen kijken. We zijn toen op een vrijdagmiddag geweest.
    Dus gewoon bellen hoor!

Achteraf bleek dat ze ook een filmpje hadden op de site van het ziekenhuis waar je ook precies ziet wat er allemaal gaat gebeuren die dag.
    Misschien op de site van jullie ziekenhuis ook?

2. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik ga maandag gelijk bellen en nu even op de site kijken. dank je wel voor die info.

3. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.552
    2.020
    113
    Mamzie hoe is het nu met je zoon?

Wij zijn vandaag bij de uroloog geweest. en zoals ik al verwachte is het dus niet goed. Zalf heeft wel wat gewerkt maar niet voldoende.
    Prinsje wordt dus ook besneden. Maar bij hem wordt wel de hele voorhuid weggehaald. Eikeltje komt dus helemaal bloot te liggen.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat...

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Jammer Krabje dat de zalf niet afdoende heeft gewerkt.

Eriks eikeltje ligt ook helemaal bloot hoor.
    Maar ze zei dat ze verwachte dat als alles bijgetrokken was dat er nog genoeg voorhuid over zou zijn om een gedeelte te bedekken. Zoals ik het nu zie betwijfel ik het.

voor de rest gaat het best goed.
    We zijn vorige week vrijdag nog even langs de uroloog geweest omdat er nog hechtingen inzaten.en het allemaal nog zo gezwollen was.
    Hij zei dat het normaal was. Het ene kind geneest sneller dan een ander kind.
    De hechtingen moeten er binnen anderhalve week uit zijn maar bij sommigen duurt het langer. Lekker lang en vaak in bad weken.
    De zwelling kan ook enorm verschillen per kind.
    Bij Erik is alles dus nog steeds behoorlijk opgezet.

Het was voor Erik in het begin wel wennen met plassen. Want normaal gesproken moest ie dus behoorlijk druk zetten om de urine eruit te krijgen.
    En in het begin zette hij dus dezelfde druk met als gevolg dat ie alles onder plaste ;)
    Want de druk was niet meer nodig.
    Nu begint ie daar meer aan te wennen. En duwt dan vaak zn piemeltje naar beneden als ie gaat plassen.

Deel Deze Pagina