mijn zoontje heeft net een nieuwe kamertje en nieuwe speelgoed dus hij wil heel graag in zijn kamertje spelen. dus ik dacht kan hem wel even 5 minuten alleen laten (moest even wat dingen doen) haha kom ik net boven heeft hij ergens een poederdoosje gevonden (mijn mekup staat altijd hoog) en alles onder gesmeeerd.. had net schoongemaakt haha en hij had toilet papier gepakt en wilde het schoonmaken. kan er eigenlijk alleen maar om lachen, weet ik gelijk dat ik hem dus niet even 5 minuten alleen kan laten heerlijk he die kleintjes, zo verveel je je nooit nog meer kunstenaartjes hier?
heheh heerlijk maar soms toch wel onhandig... zo had hier dochterlief ooit de vloer (laminaat gelukkig) schoongemaakt met tandpasta we wisten meteen weer waarom die normaal in de douche staat ipv op dr kamertje. die schoonmaaktic is blijvend gebleven trouwens ze maakt elke dag dr bed op (uit zichzelf!) en is dolgelukkig als ze iets mag schoonmaken. emmertje en sop en je hebt er geen kind aan. enkel HEEL goed instrueren wat er wel/niet gesopt mag..
Hahahahahaha heerlijk toch??? Mijn dochter heeft eens met lipstick mijn cremekleurige bank ondergesmeerd!!!! Was ik toch iets minder blij mee.Is er nooit meer echt uit gegaan. Nu kan ik er om lachen , maar toen niet Mijn zoontje was laatst iets eerder wakker dan wij. Toen had hij de sudocreme ontdekt, die net in zijn bereik stond blijkbaar Mijn man werd wakker en keek in een krijtwit gezichtje, het zat echt overal liefs Pluisje
haha dat is ook leuk je vloer met tanpasta mijn zoontje vind schoonmaken ook helemaal leuk. hij gooit vaak expres zijn bekertje drinken om want dan mag hij schoonmaken
tja nadeel van tandpasta is dat het enorm uitbijt in je donkerbruine laminaat maar we hebben het vrij vlot gezien dus gelukkig viel de schade alles mee
ik bedenk net dat ik zelf als klein kind de hamster om de bank had gezet en was vergeten opeens zag ik een enorm gat in de bank en moest huilen. toen me moeder kwam kijken wat er was schoot ze in de lach, en ik haar raar aankijken omdat ik wel erg verbaasd was over haar reactie we gingen bijna verhuizen en de bank ging toch weg
@mamazeyad: pfoe.. geluk bij een ongeluk vriend van mij had ooit een ratje dat een heel hol in de bank had gegraven.. vond hij geen probleem en het ratje heeft veelvuldig in de bank geslapen terwijl er gewoon letterlijk mensen bovenop hem zaten
Zoonlief heeft vorig jaar de zonnebrandspray te pakken gekregen en al mijn meubels incl. tv onder staan spuiten. Wij lagen lekker te zonnen in de tuin en zoonlief ging even binnen een auto pakken maar het duurde even en het was verdomd stil dat ik het al niet vertrouwde en toen troffen we dus een witte woonkamer aan!! Grrrrrrrrrrrr
Hahahaha, ja..leuk bij een ander Minder als je t zelf kan opruimen. Dochter heeft momenteel een zeep-fetish. Schoonmaken en afwassen vindt ze ook erg leuk, maar als je niet oplet kun je iedere dag een nieuw zeeppompje aanschaffen
Hier valt het nog mee. Ik deed vanochtend de kastdeur open en toen zag ik een paar rondjes aan de binnenkant van de kast getekend. Het is wasco, dus makkelijk er af te halen. Maar eigenlijk vind het ik het wel grappig staan, dus laat het nog even zo.
@arivenol: mja wij hebben die zwitserland peuterzeep eend... Die vul ik dus bij met beetje badschuim en water... En de keer erop enkel water tot het echt niet meer schuimt. Liefst gaat hij elke douchebeurt leeg
tot nu toe had mijn zoontje nooit zoiets gedaan, hij is normaal heel braaf maar ik merk dat ik nu beter moet opletten omdat hij dingen gaat uitproberen
Ja, in bad heeft ze ook een paar lege flessen die ik wel eens een beetje vul met schuim en water. Maar die volle flessen zeep zijn toch leuker.. Vooral die in de keuken en op de wc Plankje boven de wastafel in de wc kan ze tegenwoordig ook al bij.. Maar misschien idd ook maar een extra zeepflesje voor haar neerzetten beneden. Tegenwoordig doet ze altijd 'de afwas' als ik aan het koken ben. Even niet opletten en vergeten weg te zetten, is die fles alweer half leeggepompt
Ik heb hier al een paar keer een klein sudocreme monstertje gehad!! En daar heeft ie echt geen 5 minuten voor nodig!
o hier ook nog eentje..de jongste had een hele grote dikke oranje stift te pakken gekregen en ik lette niet op want was aan het afwassen, kom ik in de woonkamer zie ik dat ze op mn witte tv kast, de witte openhaard en op mn salontafel heeft lopen krassen. gelukkig kreeg ik het er met een doekje makkelijk vanaf